Super concurs pentru fanii Singur Acasă | Poftiţi pe la noi, lider de audienţă în Prime Time | "Zâmbeşti, dăruieşti" de Sărbători
Pe scurt:
Singur Acasă generează noi recorduri de audienţă şi un super concurs
Poftiţi pe la noi! Creştere spectaculoasă de audienţă
Zâmbeşti, Dăruieşti. Campania Antena 1 de Sărbători
Observator şi BBC pe urmele mafiei gunoaielor
Ştii cu cine faci Revelionul? Cu toată România, la Antena 1!
Pisicile sunt familie, campanie manifest la Antena 1 alături de Whiskas
Prima partidă a României la Antena 1: meciul cu şansa, tragerea sorţi Nations League, pe AS.ro, azi, ora 19:00!
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Singur Acasă 2, lider detaşat de audienţă la Antena 1!
Cea de-a doua parte a celui mai aşteptat film de Crăciun al tuturor timpurilor, Singur acasă, s-a văzut sâmbătă la Antena 1.
Peste 2.6 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau, în minutul de aur, 22:09, aventurile lui Kevin în New York.
Pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat, în medie, 9.5 puncte de rating şi 28.8% cota de piaţã. Pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu 7.9 puncte de rating şi 23.8% cota de piaţã.
Urban: lider cu 9.9 puncte de rating şi 22.3% cotã de piaţã. Pe locul doi a fost Pro TV, cu 9.3 puncte de rating şi 20.9% cota de piaţă.
Naţional: lider cu 11.3 puncte de rating şi 24.1% cota de piaţă, fiind urmat tot de Pro TV, cu 10.3 puncte de rating şi 22% cota de piaţă.
Cu mesajul "Hai, România, să declanşăm magia!", Antena 1 va continua sâmbătă, 18 decembrie de la 20:00, ultima parte a celei mai de succes comedii din toate timpurile. În plus, pe 24 decembrie, de la 20:00, ai super maraton cu toate cele 3 filme din seria Singur Acasa la Antena 1!
Ce e Crăciunul fără Singur Acasă? Super concurs lansat de Antena 1, susţinut de Kaufland
Antena 1 îi provoacă pe fani să spună Ce e Crăciunul fără Singur Acasă.
În fiecare an, Singur Acasă atrage milioane de telespectatori în perioda sărbătorilor de iarnă. A devenit tradiţie inclusiv în România.
Crăciunul fără Singur Acasă parcă nu e un Crăciun fericit. E incomplet. N-are magie. Crăciunului fără Singur Acasă e ca bradul fără cadouri. E ca un telefon fără internet. Din fericire, Crăciunul ăsta e cu SINGUR ACASĂ LA ANTENA 1.
Cele mai creative răspunsuri vor fi premiate cu unul din cele 5 vouchere în valoare de 500 de lei de la Kaufland.
Vezi singur.a1.ro
Singur Acasă, o bijuterie de film! Susţinut de Teilor
Vedetele Antena 1 aşteaptă în fiecare an filmele din seria Singur Acasă. În "O bijuterie de film", seria de interviuri de 1-3 minute pe Antena 1, Chef Nicolai Tand, Ruxandra Luca, Simona Gherghe şi Cuza vorbesc despre relaţia personală cu filmul Singur Acasă, imită scenele favorite din film şi dezvăluie cum dau tradiţia mai departe copiilor lor. Program inspirat de Teilor.
Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! lider de piață cu peste 1,6 milioane de telespectatori
Ediția de marți seară Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor.
Show-ul de la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o audiență medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 27.4%. Pe locul al doilea s-a situat Pro TV cu o medie de 5.9 puncte de rating și 21.7 % cotă de piață.
Urban: lider cu 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 17.8 procente. Pe locul doi, Pro TV cu 5.8 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.
Naţional: lider cu 7,4 puncte de rating și 18% cota de piață, în timp ce Pro TV a obţinut 7,1 puncte de rating și 17,3% cota de piață.
În minutul de aur, 21:41, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit aventurile vedetelor alături de Nea Mărin, pe Antena 1.
Poftiţi pe la noi, cotă de piaţă mai mare cu 34% vs sezonul trecut
Noul sezon Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară a avut o creştere importanta de audienţă în primele 5 ediţii din noul sezon în comparaţie cu primele 5 ediţii ale sezonului trecut, filmat la circ.
Ratingul noului sezon e cu 12% mai mare, în timp ce cota de piaţă a crescut cu 34% în primele 5 episoade din noul sezon.
Cea mai bună ediţie a fost pe 14 decembrie, când emisiunea de pe Antena 1 a fost lider de piaţă pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu 7,4 puncte de rating şi 27.4% cotă de piaţă.
Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! e luni, marţi şi miercuri, 20:30, Antena 1!
Zâmbeşti, Dăruieşti. De sărbători, zâmbetul e cadoul perfect la Antena 1!
În curând, găsești 2022 de motive noi să zâmbești pe a1.ro
BBC și Observator, pe urmele deșeurilor ilegale
Investigațiile dezgroapă afacerile murdare care sufocă România.
O echipă Observator a fost ghid pentru reporterii BBC veniți în România să investigheze afacerile ilegale cu deșeuri. "E mult mai ieftin să scapi de gunoaie în România decât în Marea Britanie și de aici vine problema voastră.", declară corespondentul BBC, Angus Crawford.
Unul dintre reportajele filmate urmărește drumul gunoaielor de la Londra și până în Ulmeni, o comună din județul Călărași. Firmele britanice aduc în România containere aparent cu produse second-hand, în care de cele mai multe ori ascund tone de deșeuri, de la biberoane, frigidere și produse de uz casnic murdare. Containerele ajung în depozitele companiilor românești care selectează ce poate fi vândut ca produs second-hand. Restul pleacă, fără să mai fie sortat vreodată, la groapa de gunoi.
👉Vezi reportajul aici
Un al doilea material în colaborare cu BBC prezintă o afacere ilegală aproape necunoscută din care se câştigă milioane de euro. Românii sunt implicaţi în comerţul cu gaze folosite în frigiderele şi aparatele de aer condiţionat. Au un efect extrem de nociv asupra mediului înconjurător şi din acest motiv folosirea lor este restricţionată.
👉Vezi reportajul aici
Campania Observator "După noi, gunoiul" cu Bianca Iacob este prima care a abordat sistematic toate fațetele problemelor de mediu din România. După sute de ore de filmări și zeci de reportaje difuzate, am obținut o hotărâre de Guvern reduce punctele de frontieră prin care intră în ţară transporturi periculoase.
👉Vezi reportajul aici
Problema deșeurilor va avea mereu prioritate în agenda Observator. Despre oameni. Știrile așa cum trebuie să fie.
Ştii cu cine faci Revelionul?
Cu toată România! Revelionul Starurilor la Antena 1!
Pisicile sunt familie, concurs la Neatza, alintat de Whiskas
Posesorii de pisici le consideră ca membru al familiei, iar pisicile se comportă deseori la fel ca oamenii.
De aceea, Antena 1 şi Whiskas lansează campania manifest Pisicile sunt familie şi îi invită pe posesorii de pisici în perioada 13-22 decembrie să arate ţării cine face parte din familia lor.
Cele mai haioase pisici înscrise în concurs apar la Neatza cu Răzvan şi Dani şi sunt recompensate cu premii delicioase de la Whiskas. În prima zi, peste 300 de pisici au fost înscrise.
Vezi miau.a1.ro
Digital Antena TV Group
Intact Media Group, lider în SATI în clasamentul editorilor în săptămâna 6-12 decembrie cu 6.636.075 vizitatori unici
A1.ro păstrează poziția de lider și la clasamentul pe săptămână cu 1.625.303 vizitatori unici. Platforma este reperul de divertisment din SATI
AS.ro Live a depășit 200 de ediții Live. Cătălin Oprișan te așteaptă în fiecare zi de luni până vineri pe AS.ro/Live, de la 10.30, la discuții cu invitații săi zilnici.
Azi aflăm grupa în care va juca naţionala de fotbal a României în Nations League, în direct pe AS.ro, de la ora 19:00!
De Moș Nicolae, CaTine.ro a început campania de Crăciun. Anul acesta, onorăm mamele care ne-au făcut toate sărbătorile speciale. Astfel, userii se pot înscrie în campanie pentru a câștiga pentru mama un espressor.
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share