Hai, România! În fiecare zi. | Meciurile naţionalei de fotbal se văd la Antena 1 în următorii 6 ani!
"Patria este colecţia de abţibilduri cu fotbaliştii naţionalei lipite pe frigider" - Emir Kusturica.
Antena 1 transmite meciurile naţionalei de fotbal a României între 2022 şi 2028
În pachet sunt incluse preliminariile EURO 2024 şi EURO 2028, preliminarii Cupa Mondială 2026 şi trei ediţii Nations League (2022, 2024, 2026)
Antena 1 mai transmite finala Nations League în 2023 și 2027
"Hai, România! În fiecare zi." este sloganul sub care Antena 1 transmite 40 din următoarele meciuri ale naţionalei
Pentru că “România ne uneşte”: Naţionala e cea mai iubită echipă de fotbal din România - o arată audienţele
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Antena 1, liderul în programe de divertisment din România în ultimii ani, va transmite meciurile echipei naționale de fotbal a României pentru următorii 6 ani: preliminarii UEFA EURO 2024, Campionatul Mondial FIFA 2026 și UEFA EURO 2028, precum și meciurile din UEFA Nations League 2022, 2024 și 2026.
Antena 1 și platforma AntenaPLAY vor difuza 40 din următoarele 60 de meciuri ale tricolorilor din iunie 2022 până în 2028.
Este pentru prima dată când o televiziune privată din România a semnat un parteneriat atât de lung cu UEFA pentru meciurile României.
"Hai, România! În fiecare zi."
Este sloganul sub care se vor desfăşura partidele naţionalei, la Antena 1, începând cu luna iunie 2022, când vor avea loc meciurile din UEFA Nations League.
Toţi românii, indiferent de unde se află, sunt alături de echipa naţională, la toate meciurile ei. O arată meciurile de pe Arena Naţională disputate cu casa închisă, o arată şi audienţele uriaşe obţinute la TV de meciurile echipei naţionale a României.
Antena 1 crede în români și crede că, indiferent de generație, statut social sau idei diferite, România ne unește pe toți.
De aceea investește pe termen lung pentru a le oferi românilor cele mai bune experiențe TV.
Toate meciurile importante transmise pentru următorii 6 ani se adaugă la recenta investiție Antena 1 în domeniul sportului: noul program sportiv zilnic Antena Sport și domeniul digital as.ro care deja servesc publicul din România și piața de advertising.
Pentru că “România ne uneşte”
Sprijinul suporterilor pentru echipa naţională nu ţine cont de rezultatele obţinute pe teren. S-a văzut în audienţele de la partidele din preliminariile UEFA EURO 2020.
Meciurile naţionalei au obţinut un rating mediu de 13.4 puncte şi 40.7% share. O medie de 572.000 de telespectatori din targetul comercial (urban, 18-49 ani), la cele 10 partide din preliminariile EURO plus barajul cu Islanda.
Peste 50% "share" la cele mai urmărite partide ale României!
Ţara se opreşte în loc în timpul partidelor importante ale naţionalei. Peste 51% din televizoarele deschise la ora partidei România - Norvegia din preliminariile UEFA EURO 2020 erau deschise pe postul care transmitea partida. Adică 818.000 de telespectatori din segmentul de public comercial (urban, 18-49 de ani).
Preliminariile UEFA EURO 2024 sunt în direct la Antena 1!
Audienţa medie a naţionalei, peste cele mai urmărite reality show-uri!
Cu sau fără calificare la EURO, naţionala e urmărită cu sufletul la gură de românii de pretutindeni. Partidele României au atras interes mai mare decât cele mai urmărite reality show-uri din televiziunea românească.
De exemplu, ultimul sezon din Românii au talent a obţinut o audienţă medie de 9.7 puncte de rating şi 28.6 share, adică o medie de 408.000 telespectatori din publicul comercial pe sezon.
Sezonul 9 din Chefi la Cuţite a obţinut un rating mediu de 8.8 puncte şi 26.8 share, adică 370.000 de telespectatori din publicul comercial, în medie, pe sezon.
Şi peste finalele UEFA Champions League!
Meciurile României sunt mai urmărite decât un alt produs de top din fotbal, UEFA Champions League, cea mai importantă competiţie europeană între cluburi.
Ultimele trei finale, transmise concomitent pe trei posturi TV, au atras audiență mult mai mică decât partidele naționalei din preliminariile EURO 2020.
Finala din 2021 dintre Manchester City şi Chelsea a obținut o audiență cumulată pe cele trei televiziuni care au transmis meciul de 1.5 puncte de rating şi 5.3% cotă de piaţă, adică 62.000 de telespectatori din segmentul comercial.
Finala din 2020 a atras 2.9 puncte de rating și o cotă de piaţă de 9.9% din segmentul de public comercial, în timp ce finala din 2019 a avut un rating de 2.3 puncte și o cotă de piaţă de 7.4% pe segmentul comercial, adică 100.000 de telespectatori.
Franţa - România, cel mai mare "share" all time din televiziunea românească
71% din televizoarele deschise la meciul de deschidere de la EURO 2016 dintre gazda Franţa şi România erau deschise pe televiziunea care a transmis turneul. Adică aproape 1,5 milioane de telespectatori din segmentul comercial (urban, 18-49 ani). Este cel mai mare "share" obţinut în istoria măsurată a televiziunii din România (măsurătorile se efectuează în forma actuală din 2001).
Un alt meci din istoria recentă a naţionalei se află în topul all time al celor mai urmărite partide. România - Albania, tot din grupele EURO 2016, cu 25.4 puncte de rating şi 63.2% share, adică 1.240.000 telespectatori din publicul comercial. Doar sfertul Eurofantastic dintre Rapid şi Steaua a atras în istoria măsurătorii din România mai mulţi telespectatori din segmentul comercial, 1.7 milioane, în 2006, pe Antena 1.
Prin comparaţie, cel mai urmărit program all time de divertisment din televiziunea românească este o ediţie a emisiunii Românii au talent, care a obţinut un rating de 19.9 puncte şi 51,7% share, adică 1.015.000 telespectatori din publicul comercial.
Din iunie 2022, strigăm cu toţii la Antena 1: HAI, ROMÂNIA! În fiecare zi.
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă un share