Se întorc chefii la Antena 1 | Premiera Adela, sezonul 3 | Reality show-ul de zi nr. 1 în România
Pe scurt:
Adela revine cu surprize noi în sezonul 3
Chefi fără limite - aventură la superlativ în curând la Antena 1
Reportajele Observator din Ucraina, succes deosebit în social media
Mireasa, lider de audienţă cu premiera sezonului 5
Canale lineare noi pe AntenaPLAY
a1.ro, de departe cel mai urmărit site de divertisment din România
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Adela se întoarce cu personaje noi
Azi, 27 ianuarie, serialul Adela revine la Antena 1 cu sezonul al treilea.
După un final de sezon dramatic şi cu totul neaşteptat, serialul Adela continuă povestea cu un nou capitol ce va fi difuzat în fiecare joi, de la 20:30, la Antena 1. Noi personaje-cheie îşi vor face apariţia pentru a complica şi mai mult acţiunea.
Claudia Vasile se va alătura distribuţiei serialului Adela în rolul Ralucăi Iftimie, iar acţiunile şi dezvăluirile acesteia vor unele dintre cele mai îndrăgite personaje de până acum. Actorul Nicodim Ungureanu preia rolul poliţistului Toma Lungu, cel care are misiunea de a desluşi misterele care înconjoară personajele din Adela. Virginia Rogin se alătură şi ea serialului ca Tanti Mioara, o fire iscoditoare şi bârfitoare, care va colora şi mai mult viaţa de la Butimanu.
Creştere spectaculoasă de audienţă în sezonul 2
Încă din momentul lansării, serialul Adela s-a impus ca una din cele mai importante producţii TV din România, iar audienţa a fost pe măsură. Interesul a devenit tot mai mare pe parcursul desfăşurării acţiunii, iar în sezonul al doilea cota de piaţă a crescut cu 22% pe publicul comercial (urban, 18-54 ani), în vreme ce ratingul a crescut cu 13% pe acelaşi segment de public.
Chefi fără limite - aventură la superlativ, din februarie, la Antena 1
Chefi fără limite, show-ul care combină într-un mod spectaculos gătitul cu călătoriile și aventura, are premiera în februarie, la Antena 1.
Formatul original de adventure-cooking show ce îi aduce în prim plan pe Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu le va oferi telespectatorilor un spectacol gastronomic, asezonat cu destinații superbe și situații pline de suspans și adrenalină.
Noul format a schimbat complet regulile jocului. Cei trei bucătari și concurenții au fost nevoiți să uite de confortul bucătăriei de la Chefi la cuțite, căci locurile de gătit au fost mereu în aer liber.
Chefii și concurenții au fost nevoiți de cele mai multe ori să își procure singuri ingredientele sau ustensilele, lucru ce a transformat pregătitul mâncării într-o adevărată aventură plină de adrenalină.
Îndrăgiții chefi de la Chefi la Cuţite vor coordona fiecare câte o echipă şi vor încerca să demonstreze că un bucătar pasionat se poate descurca în orice condiții și că își poate depăși limitele.
Pe lângă gazda Irina Fodor, apar două nume noi în formatul Chefi fără limite: chefii Iosif Ștefănescu şi Marius Tudosiei.
Iosif Ștefănescu se va asigura că chefii respectă indicațiile fiecărei misiuni, iar Marius Tudosiei va aduce în prim plan partea gastronomică a Greciei.
Fiecare etapă propune rețete deosebite prezentate de câte un chef local și confruntarea culinară va fi presărată cu tot felul de misiuni și avantaje ce vor transforma gătitul într-o adevărată aventură plină de adrenalină.
Noul format va fi difuzat în luna februarie a acestui an și promite să aducă un show la superlativ.
Sezonul 9 Chefi la Cuţite, leadership în Prime Time!
Ajuns la sezonul al nouălea, Chefi la Cuţite a plasat Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor, cu o medie de 8.9 puncte de rating şi 25.2% cota de piaţă pe publicul comercial, cu vârsta între 18 şi 54 de ani.
Bătălia cuţitelor a avut atractivitate mare pe publicul tânăr, între 15 şi 44 de ani de la oraşe, unde Antena 1 a condus detaşat în clasamentul audienţelor.
Reportajele Observator din Ucraina, succes deosebit în social media
Tensiunile de la graniţa ruso-ucraineană au generat un interes mare şi printre urmăritorii conturilor de social media Observator şi ale celorlalte pagini Antena Group.
Materialele filmate de echipa Laurenţiu Rădulescu/Claudiu Herea în posibila zona de conflict - Odessa, Mariupol şi Donetsk - au generat peste 5.4 milioane de vizualizări video pe Facebook (4.7 mil. pe pagina Observator, 427.000 pe pagina Antena 1, 259.000 pe Neatza cu Răzvan şi Dani). Şi pe TikTok Observator subiectul a generat un interes enorm, cu 1.3 milioane video views în câteva zile.
Premiera Mireasa, lider de audienţă
Telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură prezentarea concurenţilor, dar şi noutăţile pe care Simona Gherghe le-a anunţat în cel de-al cincilea sezon Mireasa. Premiera emisiunii s-a impus ca lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de, ani, premiera Mireasa a obţinut o audiență medie de 1.8 puncte de rating și 10.8% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 1.8 puncte de rating şi 10.3% cotă de piaţă. În minutul de aur, peste 800.000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau reality show-ul matrimonial prezentat de Simona Gherghe.
În fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 14:00 si sâmbăta de la ora 13:30, Simona Gherghe va aduce în centrul atenției povești de dragoste, momente mai mult sau mai puţin tensionate și îi va supune pe concurenți la reguli dure, confruntãri acide și încãrcate de emoție, dar și la multe provocãri, în care și telespectatorii vor avea un cuvânt de spus.
În 2022, rămâi cu noi! În curând, la Antena 1:
10. CHEFI FĂRĂ LIMITE - show-ul nu are frontiere
9. DANCING ON ICE - noutatea vine pe gheaţă
8. STAND UP REVOLUTION - extra comedie
7. IUMOR - se caută al patrulea jurat
6. ADELA - dramă şi iubire
5. PREŢUL CEL BUN - energie şi premii în fiecare zi
4. TE CUNOSC DE UNDEVA - vedete noi, transformări noi
3. INSULA IUBIRII - tentaţie vs relaţie
2. MECIURILE NAŢIONALEI - Hai, România! În fiecare zi.
1. ANTENA 1!
Canale lineare noi pe AntenaPLAY
AntenaPLAY a lansat în această săptămâna Mireasa+, al doilea canal linear exclusiv dedicat fanilor emisiunii Mireasa. În acest moment AntenaPLAY ofera 12 canale lineare pentru abonații săi. În următoarea perioada sunt programate mai multe lansări de canale lineare nișate.
MyAdela este un alt nou canal linear din AntenaPLAY. Fanii serialului pot urmări acum serialul lor preferat si pe un canal exclusiv dedicat lor. Epsioadele din “Adela - tot ce nu se vede” sunt și ele incluse în grila noului canal.
Carmen Brumă și Mihail Pautov au fost invitații emisiunii Unu la 1 din săptămâna 17 – 23 ianuarie. Emisiunea lansată de AntenaPLAY la finalul anului 2021 este una dintre cele mai vizionate producții din platformă.
Blogger-ul Otravă, Cristian Șimonca, este invitatul săptămânii la seria de interviuri CaTine.ro, La Masculin. Producția video face parte din seria de interviuri cu bărbați de succes oferite de site-ul de lifestyle feminin CaTine.ro. Oameni în care te regăsești, oameni ca tine.
Digital Antena Group
Intact Media Group ocupă primul loc în SATI la capitolul vizitatori unici, peste 6.6 milioane în săptămâna 17 – 23 ianuarie
A1.ro este lider în continuare pe zona de Divertisment cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici în săptămâna 17 – 23 ianuarie. Locurile 2 și 3 fiind la mare distanță cu 974.103 vizitatori unici, respectiv 731.102 vizitatori unici
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share