Antena 1, pe primul loc în Prime Time de Ziua Naţională | Asia Express, finală de record | Începe magia: Singur Acasă şi show-ul care te face să iubeşti România
Pe scurt:
Show-urile Antena 1 de pe 29, 30 noiembrie şi 1 decembrie au fost cele mai urmărite, TV şi online
Asia Express - Drumul Împăraţilor, audienţă record la marea finală
Singur Acasă, din 4 decembrie la Antena 1
Înapoi la poveste - Observator de la ora 17:00
Bani Deştepţi - minutul de educaţie financiară susţinut de BCR
România, eşti spectacol! Poftiţi pe la noi, poftiţi prin ţară, din 6 decembrie
Cele mai accesate aplicaţii de ştiri şi divertisment
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Antena 1, pe primul loc cu producţiile speciale de Ziua Naţională
Ediţiile speciale de sărbătoare de la Antena 1 s-au situat pe primul loc în topul audienţelor în perioda 29 noiembrie - 1 decembrie.
Pe 29 noiembrie am sărbătorit 28 de ani de Antena 1 la Neatza cu Răzvan şi Dani, Observator, Râzi cu Roast şi Chefi la Cuţite, sezon special în trei episoade dedicat participanţilor la Asia Express. Tot pe 29 noiembrie a început campania AjutEu la Observator, poveştile oamenilor ajutaţi de alţi oameni să devină puternici.
Antena 1 a fost lider la nivelul întregii zile, cu o medie a audienţei de 3.6 puncte de rating şi 24.6 cotă de piaţă pe segmentul de public comercial cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Pe locul doi s-a clasat Pro Tv, cu 3.2 puncte de rating şi 21.9% cotă de piaţă pe acelaşi segment de public. Show-urile zilei au fost Râzi cu Roast - cu 4.9 puncte de rating şi 25.6% cota de piaţă, şi Chefi la Cuţite cu 8.5 puncte de rating şi 27.5% cota de piaţă.
Şi marţi, 30 noiembrie, Antena 1 a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile, cu programul special de Sf. Andrei, poveştile Observator, Roastul pe regiuni şi Chefi la Cuţite, cu o medie de 3.5 puncte de rating şi 23.2% cotă de piaţă pe segmentul de public comercial cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu 3.2 puncte de rating şi 21.9% cotă de piaţă. Râzi cu Roast a obţinut 5 puncte de rating şi 24.3% cota de piaţă, în timp ce Chefi la Cuţite a ocupat primul loc în Prime Time, cu 8.7 puncte de rating şi 27.1% cota de piaţă.
Antena 1 şi-a păstrat poziţia de lider cu cele mai importante show-uri de Ziua Naţională, pe 1 decembrie. iUmor Râzi cu Roast şi finala ediţiei speciale Chefi la Cuţite s-au clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor cu vârsta între 18 şi 49 de ani.
Audienţe 1 decembrie public comercial (urban, 18-49 ani)
iUmor Râzi cu Roast: 4 rtg/19.6 share (Pro TV: 3.4 rtg/16.8 share; Others: 1.8 rtg/8.6 share; Kanal D: 1.6 rtg/7.6 share)
Chefi la Cuţite - ediţie specială: 9.3 rtg/29.8 share (Pro TV: 4.7 rtg/15.2 share; Kanal D: 3.8 rtg/12.1 share)
Ediţiile speciale Antena 1, în trending şi pe Youtube
Momentele pregătite de Antena 1 în cele 3 zile de sărbătoare au ajuns şi în topul celor mai urmărite clipuri de pe Youtube. Momente de roast cu Dan Badea şi Andrei Ungureanu, Chefi la Cuţite (aici, aici şi aici) şi de la Neatza cu Răzvan şi Dani au ajuns în trending pe cel mai mare site de video sharing din lume.
Finala Asia Express - sezonul 4 s-a încheiat cu record de audienţă
Ultima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Împăraților difuzată duminică, 28 noiembrie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât toate recordurile de audienţã, înregistrând cele mai mari cifre din acest sezon, atât la nivelul ratingului, cât şi la nivelul cotei de piaţã, pe toate targeturile.
Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (19:58-00:18), cifre record de audienţã pe acest sezon – 11,2 puncte de rating şi 34,9% cota de piaţã, de aproape 2 ori mai mari faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 5.8 puncte de rating și o cotă de piață de doar 18.2%.
Urban: 10.4 puncte rating, 26.1% cota de piaţă (Pro Tv: 5.5 puncte rating, 13,7% cota de piaţã)
Naţional: 9,5 puncte rating, 23.1 cota de piață (Pr Tv: 5.6 puncte rating, 13.5% cota de piaţă)
În minutul de aur, înregistrat la 20:50, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor douã echipe rãmase în cursa pentru marele premiu, pe Drumul Împăraților.
Singur Acasă, sâmbătă, 4 decembrie, la Antena 1!
Observator ora 17:00, cu Laura Nureldin, Florin Căruceru şi Cătălin Oprişan
Din 2 decembrie, la 5 după-amiaza, de luni până vineri, poveștile sunt inima noului Observator. Laura Nureldin și Florin Căruceru vor face echipă pentru o oră de știri despre oameni.
Laura Nureldin, cunoscut autor de romane, şi-a început cariera de jurnalist în 2002 și face parte din echipa Observator din iulie 2020. Noul proiect este contextul în care pasiunea pentru povești se împletește natural cu cea pentru știri.
Florin Căruceru, jurnalist, prezentator TV, fost Ambasador al Special Olympics România și fost sportiv de performanță s-a alăturat echipei Observator pentru acest proiect.
Alături de ei vine Cătălin Oprișan, gazda celei mai urmărite emisiuni de sport online - as.ro LIVE - intră în rolul de povestitor din culisele marilor povești de succes din sport.
Laura Nureldin, Florin Căruceru și Cătălin Oprișan vă dau întâlnire de luni până vineri, la Antena 1. „Oamenii și poveștile lor”, de la ora 17.00.
OBSERVATOR. Despre Oameni. Știrile așa cum trebuie să fie.
Bani Deştepţi, un minut de educaţie financiară - susţinut de BCR
Aşa cum există telefoane inteligente şi smart cars, ar trebui să avem şi Bani Deştepţi.
Dan Pavel, jurnalist Antena 1, descoperă regulile de inteligenţă financiară pe care oricine ar trebui să le cunoască. Şi face asta alături de invitaţii săi, Chef Nicolai Tand şi Ramona Olaru de la Neatza cu Răzvan şi Dani, Adriana Trandafir - actriţă şi concurentă în acest sezon la Asia Express, Andrei Garici şi Stelian Milu - foşti participanţi iUmor.
România, eşti spectacol! Poftiţi pe la noi: poftiţi prin ţară, din 6 decembrie, la Antena 1
Cele mai accesate aplicaţii de ştiri şi divertisment
Antena Group domină în continuare topul aplicațiilor mobile, primele două poziții fiind ocupate de către Antena 1 (155.134 vizitatori unici) și Observator (107.022 vizitatori unici)
Antena 1 este din nou aplicația cu cei mai mulți vizitatori unici cu o creștere de 32% vs luna octombrie
Observator își păstrează poziția de lider pe zona de news în clasamentul aplicațiilor mobile cu o creștere de 12% vs luna octombrie
Digital Antena TV Group în noiembrie
ObservatorNews.ro își menține trendul crescător din 2021 și ajunge la a 5-a lună consecutivă cu peste 6 milioane de vizitatori unici (6.732.810 unici în noiembrie)
A1.ro este lider în categoria Divertisment pentru a 74-a lună consecutivă cu 4,8 milioane de vizitatori unici
Catine.ro reușește a treia lună consecutivă cu peste 1 milion de vizitatori unici
AS.ro înregistrează a patra lună consectivă cu peste 1,5 milioane de vizitatori unici
Zutv.ro devine lider în categoria de Muzica&Audio cu 731.925 vizitatori unici în noiembrie
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share