Prima relansare din istoria televiziunii: când începe Stand-Up Revolution | Peste 1500 momente de relaxare la Neatza | Noul lider din Prime Time în weekend
Pe scurt:
Stand-Up Revolution are dată de relansare!
Te cunosc de undeva! - liderul de sâmbătă în Prime Time
iUmor - liderul de duminică în Prime Time
Concurs Neatza şi Julius Meinl - peste 1500 de momente de relaxare
Seriile Observator - cele mai tari anchete şi reportaje la TV
Roata Vedetelor, cel mai nou produs original AntenaPLAY
Digital Antena TV Group: Observatornews.ro, pe primul loc în categoria Ştiri generale a SATI
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Stand-up Revolution, prima relansare din istoria televiziunii
Prima emisiune televizată de stand-up din România își face debutul în grila Antenei 1 în această lună. Telespectatorii pot afla data exactă a relansării accesând butonulderelansare.ro. Site-ul primei relansări din istoria televiziunii pune la dispoziția internauților și primele imagini exclusive din emisiunea în care Teo, Vio, Costel și Dan Badea s-au unit pentru a găsi următorul nume mare din industria stand-up-ului.
Amatori sau experimentați, concurenții vor fi ascultați, îndrumați și sfătuiți pe parcursul competiției de patru dintre temerarii stand-up-ului românesc, Teo, Vio, Costel și Dan Badea.
Cu o carieră care își are debutul în anul 2004, Teo, Vio și Costel au format un trio emblematic în industria stand-up-ului și cu timpul au devenit un reper pentru actorii de comedie români. Cel de-al patrulea membru al juriului, Dan Badea, și-a început cariera de stand-upper într-o cafenea, susținut de prieteni, iar astăzi susține spectacole care umplu săli din toată lumea.
Acum, cei patru vor să găsească următorul nume mare care va putea susține un show complex în fața a mii de oameni. Concurenții vor fi susținuți și încurajați în culisele emisiunii de către Șerban Copoț și Ilona Brezoianu.
Te cunosc de undeva! şi iUmor, liderii de audienţă în Prime Time, în weekend
Cea de-a doua gală Te cunosc de undeva!, lider de audienţă pe toate categoriile de public
Transforming show-ul de la Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public, la fel ca prima ediţie.
COMERCIAL: La nivelul publicului comercial, 18-54 Urban, Antena 1 a fost, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00 – 23:53), lider de audienţă, cu 5.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21.5%, urmată de Pro TV, cu 4.7 puncte de rating și 18.8% cota de piață.
URBAN: diferenţa a fost însă mai mare în favoarea Antena 1, cu 6.6 puncte de rating şi 20.3% cota de piată, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 4.7 puncte de rating şi 14.6% cota de piaţă.
NAŢIONAL: Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6.6 puncte de rating și 19% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6.2 puncte de rating şi 17.8% cota de piaţă.
În minutul de aur, 22:57, aproape 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau jurizarea celei mai noi ediţii Te cunosc de undeva!, la Antena 1.
iUmor, lider de audiență cu ediția specială de roast
Cea mai nouă ediție iUmor, difuzată duminică, în intervalul 19:58-22:49, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu o audiență medie de 6.3 puncte de rating și 18.9% cotă de piață. Pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, care, cu cea mai nouă ediţie Survivor, a înregistrat o medie de 6 puncte de rating și 18% cotă de piață.
În minutul de aur, 22.01, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.
Dacă e joi, e Adela - lider de audienţă
Telespectatorii au urmărit joi seara în număr foarte mare continuarea poveştii Adela – Ce-i al tău e şi al meu.
Cele mai noi episoade ale serialului s-au impus ca lider de audienţă la nivelul publicului din mediul urban, cu 6.2 puncte de rating și 16.2% cotă de piață.
În intervalul comun de difuzare cu Masterchef, telespectatorii au ales povestea Adelei, serialul impunându-se ca lider de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 1.5 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau, în minutul de aur, 22:11, evoluţia personajelor în cel mai nou sezon al serialului de la Antena 1.
Audienţe Adela în intervalul comun de difuzare cu Masterchef (21:27-23:04):
COMERCIAL: serialul Adela s-a clasat pe primul loc cu o audiență medie de 6.7 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu MasterChef, cu o medie de 5.4 puncte de rating şi 17.2 cotă de piaţă.
URBAN: Antena 1 a fost lider de audienţă, cu un rating mediu de 6.8 puncte şi 17.8% cota de piaţã.
NAŢIONAL: serialul Adela a fost prima opţiune a telespectatorilor, în intervalul menţionat, cu 7.9 puncte de rating şi 19.7% cota de piaţă.
Peste 1500 de momente de relaxare la SuperNeatza cu Răzvan şi Dani
Iubitorii de cafea au fost provocaţi la SuperNeatza să îşi arate momentul de bine la cafea într-o singură poză pe cafeavieneza.a1.ro. Miza este importantă pentru orice iubitor de cafea. Unul dintre cele 5 kituri pentru cea mai bună experienţă a cafenelei vieneze acasă, de la Julius Meinl. Iar iubitorii de cafea au răspuns în număr mare înca de la prima oră, îndemnaţi de vedetele de la SuperNeatza. Peste 1500 de imagini cu momente de bine la cafea au fost înscrise până acum pe cafeavieneza.a1.ro.
Premii:
Espressor automat Krups Intuition Preference+
Set 2 ceșcuțe iconice Julius Meinl
Cafea boabe Julius Meinl Premium Collection Espresso, 1kg
Cafea boabe Julius Meinl Premium Collection Caffè Crema, 1kg
OBSERVATOR explică fenomenele din România
Campaniile și seriile de reportaje Observator vorbesc despre fenomenele din țara noastră: de la România îngropată în gunoaie, la portofelul cetățenilor și cum e el afectat de scumpiri, de la poveștile cartierelor capcană de la marginea orașelor la cum a ajuns România liderul mondial al emoțiilor.
"După noi, gunoiul" este prima campanie care a vorbit despre cum lumea pe care le-o lăsăm copiilor noștri e aproape îngropată în gunoaie. După trei sezoane în care Observator a abordat sistematic fațetele problemelor de mediu din România, au apărut rezultate concrete. Legile s-au schimbat și începem să avem o Românie mai "verde".
Românii care și-au pus viețile la amanet pentru casa visurilor au prins glas prin campania "Coșmar residence". Observator face apel la autorități sa respecte un drept fundamental al românilor - cel la o viață demnă. Reporterii Observator au descoperit cum a ajuns România un sat fără câini și ce se mai poate salva. Săptămâna viitoare, vezi, la Observator, episodul 10.
„Sistemul dăunează grav sănătății" – campania Observator care vorbește despre ce nu ne omoară azi, dar ne pune pe lista de așteptare. Vrem o țară "ca afară", dar medicina de familie din România, cea care ar trebui să fie baza sistemului, stă să moară. Reporterii Observator au vorbit și cu medici plecați peste granițe și au aflat de ce au ales să "vindece" într-o limbă străină.
"Calea spre dezastru" - seria de reportaje Observator care a arătat cum a ajuns CFR un monument al eşecului în România. 19.000 de vagoane ruginesc în triajele CFR Marfă, 200 de vagoane ale CFR Călători nu s-au clintit de un deceniu numai din depoul Basarab. Unealta de bază a angajatului CFR, chiar şi în 2022, rămâne târnăcopul. Un "monument al nepăsării naţionale" pe care reporterii Observator l-au dezgropat.
Zi de zi, la Observator, vezi "Cât costă să fii român", reportajele care explică pe înțelesul tuturor explozia prețurilor. Facturile au explodat, ratele se măresc de la o zi la alta, inflația îngroapă puterea de cumpărare. Cu fiecare reportaj, calculăm o factură care nu se vede – cea pe viața românilor.
Seria "Străini în visul românesc", a arătat cum România se transformă în tărâmul făgăduinței pentru muncitorii asiatici. Cum milioane de români au plecat în Vest, angajatorii caută acum muncitori în Asia. Doar anul trecut, ţara noastră şi-a deschis porţile pentru 100.000 de muncitori din afara Uniunii Europene.
"Generația sub presiune", cea a copiilor întorși în bănci, după 2 ani de pandemie, și-a găsit vocea la Observator. 65.000 de elevi au abandonat şcoala în pandemie. Mai mulţi elevi ca niciodată au ajuns la spitalele de psihiatrie. După campania Observator, numărul de consilieri din școli a fost suplimentat.
România, liderul mondial al emoţiilor! Un fenomen de care te lovești la aproape fiecare click. Din videochat câştigă 100.000 de modele şi prea puţin țara noastră. Cum am ajuns "Cea mai «iubită» ţară", ați văzut în reportajele Observator.
Cu fiecare campanie, serie sau reportaj veți găsi, la Observator, toate informațiile despre realitatea pe care o trăim în România.
OBSERVATOR. Despre oameni. Știrile așa cum trebuie să fie
Nou, pe AntenaPLAY: Roata Vedetelor
Roata Vedetelor, cel mai nou produs original marca AntenaPLAY, va fi lansat luna aceasta. Emisiunea aduce săptămânal la Roată câte o nouă vedetă care intră în jocul întrebărilor pe categorii și răspunde cât mai sincer. Ce vârstă crede că are sufletul ei? Pot bărbații și femeile să fie prieteni? Ce i-ar plăcea să se întâmple după ce moare?
Regulile pentru vedete sunt simple:
Nu au voie să răspundă de două sau mai multe ori la întrebări din aceeași categorie. Dacă se repeta o întrebare, dau din nou de Roata.
Au voie să refuze să răspundă la o întrebare.
Dacă nu nimeresc WILD CARD, le adresăm oricum întrebarea sălbatică a roții.
Digital Antena TV Group
Intact Media Group își menține poziția de lider în SATI și în săptămâna 2-8 mai cu peste 6,1 milioane de vizitatori unici
A1.ro își păstrează și el poziția de lider pe zona de divertisment cu peste 940.425 vizitatori unici în săptămâna 2-8 mai
ObservatorNews.ro încheie săptămâna 2-8 mai pe primul loc în categoria de Ştiri Generale cu peste 2,7 milioane de unici