Când ştirile sunt mai urmărite decât EURO. PREŢUL CEL BUN, în curând la Antena 1!
Episodul 3 din Media Brief îţi aduce veşti noi de pe frontul audienţelor din prime time, dar şi noutăţi legate de grila de toamnă.
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Observator: leadership în timpul EURO şi salt uriaş în online
Observator 19 îşi consolidează poziţia de forţă din prime time - lider de audienţă în 6 din cele 10 seri în care s-a duelat direct cu meciuri de la EURO 2020.
Pe 12, 14, 16, 17, 18 şi 20 iunie, cei mai mulţi privitori la TV au ales să urmărească programul de ştiri de pe Antena 1. Asta în condiţiile în care la aceeaşi oră pe ProTV jucau Italia, Ţara Galilor, Turcia, Danemarca sau Polonia.
Observator este o platformă de news 360 de grade ce aduce mereu cele mai importante ştiri, atât la TV, cât şi online, pe observatornews.ro şi în aplicaţia Observator News, disponibilă în App Store şi Play Store.
Observatornews.ro a fost lider în categoria de Ştiri generale a SATI cu 2.223.276 vizitatori unici în săptămâna 14-20 iunie, peste stirileprotv.ro (locul 2- 2.158.892 vizitatori unici) şi libertatea.ro (locul 3 - 2.138.300 vizitatori unici)
Antena Sport - când ştirile din sport au audienţă mai mare decât meciurile de la EURO 2020
Antena Sport, jurnalul de sport de la Antena 1, are o creștere spectaculoasă în audiențe în ultimul an şi se impune ca un reper în materie de informaţie şi divertisment pentru fanii sportului de la noi din ţară. În 6 din cele 10 seri în care s-a duelat cu partidele de la EURO, programul Antena Sport din prime time a fost mai urmărit decât meciurile de fotbal de pe ProTV cu care s-a suprapus.
MECIUL AUDIENŢELOR: OBSERVATOR 19 ŞI ANTENA SPORT vs EURO
Duminică, 20 iunie
OBSERVATOR 19 (18:58-19:38): 4.9 rtg/25.5 share (Pro TV: 4.2 rtg/22.2 share; Others: 1.5 rtg/7.9 share)
SPORT (19:49-19:56): 5 rtg/23 share (Pro TV: 4.3 rtg/19.9 share; Kanal D: 2.2 rtg/10.3 share)
Vineri, 18 iunie
OBSERVATOR 19 (18:58-19:46): 5.3 rtg/25.9 share (Pro TV: 4.4 rtg/21.6 share)
SPORT (19:56-20:13): 5.1 rtg/22.2 share (Pro TV: 4.1 rtg/17.8 share)
Joi, 17 iunie
OBSERVATOR 19 (18:58-19:46): 4.5 rtg/23.8 share (Pro TV: 3.9 rtg/20.6 share)
SPORT (19:57-20:13): 4.7 rtg/22.6 share (Pro TV: 4.5 rtg/21.6 share)
Miercuri, 16 iunie
OBSERVATOR 19 (18:58-19:45): 5.2 rtg/27.7 share (Pro TV: 4.2 rtg/22.5 share)
SPORT (19:55-20:12): 6 rtg/26 share (Pro TV: 5.2 rtg/22.8 share)
Luni, 14 iunie
OBSERVATOR 19 (18:58-19:44): 4.8 rtg/26.3 share (Pro TV: 3.2 rtg/17.5 share)
SPORT (19:55-20:12): 6 rtg/27.3 share (Pro TV: 4.2 rtg/19 share)
Duminică, 13 iunie
SPORT (19:48-19:55): 4.9 rtg/18 share (Pro TV: 4.6 rtg/17 share; Kanal D: 3 rtg/11 share)
Sambătă, 12 iunie
OBSERVATOR 19 (18:58-19:39): 4.4 rtg/23.3 share (Pro TV: 3.9 rtg/20.3 share; Kanal D: 2.1 rtg/11.1 share)
Ştii cât costă produsele din jurul tău? PREŢUL CEL BUN, în curând la Antena 1
Antena 1 aduce toamna asta cel mai longeviv format de televiziune, cu o istorie de 65 de ani - emisiunea concurs Preţul cel bun - pentru toată familia, cu distracţie şi premii cum nu au mai fost. De luni până vineri, înainte de Observator 19!
Un show produs de Mona Segall, cea care stă în spatele celor mai de succes emisiuni TV din România, Chefi la Cuţite sau Asia Express.
Preţul cel bun promite o atmosferă electrizantă, realizată cu ajutorul publicului din studio. Oricare membru din public poate să devină concurent şi să intre în competiţie pentru super premii oferite de sponsorii emisiunii. Concurenţii trebuie să ghicească preţul unui produs, iar cel care se apropie cel mai mult de preţ, dar nu îl depăşeşte, merge mai departe. În cazul în care un concurent ghiceşte preţul exact al produsului, acesta câştigă pe loc un premiu în bani. Câştigă concurenţii, câştigă cei din public, câştigă şi cei din faţa televizoarelor.
Preţul cel bun e unul dintre cele mai de succes concepte de televiziune din lume, lansat în Statele Unite, în 1956.
De atunci, Preţul cel bun înseamnă:
20 de premii Daytime Emmy câştigate
un format vândut în 41 de ţări
Show-ul de zi numărul 1 în audienţe din Statele Unite
Când chefii au jurizat, tazz by eMAG a livrat!
Finala sezonului 9 Chefi la Cuţite a adus o premieră: fanii emisiunii au putut degusta preparatele din finală cu ajutorul tazz by eMAG. Au fost 695 de comenzi pentru 2500 de preparate în trei zile. Mai mult, cine s-a înscris la concursul de pe pe meniudefinala.a1.ro a avut parte de o surpriză de proporţii. Finalistul preferat i-a livrat meniul la uşă chiar în timpul emisiunii!
Hello Chef, un nou sezon la Antena 1
Emisiunea Hello Chef, prezentată de Roxana Blenche, fosta finalistă de la Chefi la Cuţite, va continua şi cu sezonul al doilea la Antena 1. Primul sezon nu s-a terminat încă, iar chef Blenche caută în fiecare duminică echilibrul perfect între gust și sănătate alături de un invitat faimos şi de un medic specialist în nutriţie. Kaufland, partenerul emisiunii, contribuie cu produse proaspete pentru a-i inspira pe telespectatori să-și transforme bucătăriile în mici ateliere de gătit. Duminica, de la 13:30, la Antena 1!
Bonus. Roxana Blenche te invaţă cum să faci plating ca un specialist în fiecare săptămână la Beautifood, exclusiv pe AntenaPLAY.ro.
Digital Antena TV Group
A1.ro a fost lider în categoria Divertisment cu 1.891.643 vizitatori unici, peste protv.ro (locul 2 - 648.347 vizitatori unici) şi kanald.ro (501.395 vizitatori unici)
La doar patru luni de la lansare, catine.ro a terminat sâptămâna pe locul 4 în categoria Lifestyle feminin cu 283.476 vizitatori unici
Record de afişări pentru as.ro în luna mai, peste 4,5 milioane, 69% vs aprilie, precedentul record.
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau ne poţi ajuta cu un share