Super ofertă de Black Friday: 4 ore LIVE la TV din depozitul eMAG | Noua emisiune care promovează România | Fiica lui Chivu, vedetă Antena 1
Pe scurt:
Super ofertă de Black Friday: Neatza LIVE din depozitul eMAG
Antena 1, cinci seri cu programe pe primul loc în Prime Time
România, eşti spectacol! Poftiţi prin ţară din decembrie la Antena 1
Campania Observator schimbă legi în România! Efectele "După noi, gunoiul"
Fiica lui Cristi Chivu joacă în Adela, serialul momentului la Antena 1
Coffee Break cu Mădălina şi Dan Badea, exclusiv pe AntenaPLAY
UseIT.ro, tehnologie pe înţelesul tuturor
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Ziua cu cele mai multe reduceri LIVE la Neatza cu Răzvan şi Dani
Vineri, 12 noiembrie, ziua cu cele mai multe reduceri din an e în direct la Neatza cu Răzvan şi Dani din depozitul eMAG timp de 4 ore.
În 2019, Antena 1 a fost prima televiziune care a realizat o emisiune în direct din cel mai mare depozit din Europa de Sud-Est. Tradiţia continuă cu al treilea an la rând când Antena 1 îţi arată cele mai tari oferte direct de la sursă la Neatza cu Răzvan şi Dani.
11 premii pentru 11 ani
Telespectatorii pot câştiga unul din cele 11 premii puse la bătaie de eMAG, câte unul pentru fiecare an de Black Friday, dacă se înscriu pe pagina de Facebook Neatza cu Răvan şi Dani. Cine scrie ce produs vrea de Black Friday şi ce reducere să aibă într-un mod cât mai original poate fi selectat să intre în direct vineri, 12 noiembrie, la Antena 1.
Tabletă, Trotinetă electrică, Aspirator, Televizor LG 4K 164 cm, Purificator aer Samsung, Espressor + cafea, Rucsac + ochelari, Slow cooker, Balansoar, Unsprezece şampanii, Set farfurii + tacâmuri sunt cele 11 premii oferite de eMAG la ediţia 11 de Black Friday.
Neatza cu Răzvan şi Dani e vineri, de la ora 08:00!
Antena 1, cinci seri cu programe pe primul loc în Prime Time!
Principalele programe Antena 1 din Prime Time au fost pe primul loc în topul audienţelor la începutul lunii noiembrie.
Asia Express, cu 4 ediţii din 4 difuzate pe săptămână, dar şi serialul Adela au ocupat primele locuri în săptămâna 1 - 7 noiembrie 2021 pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Audienţă luni, 1 noiembrie, 2021 - 18-49 urban:
ASIA EXPRESS - DRUMUL ÎMPĂRAŢILOR (20:24-00:07): 7.8 rtg/26 share (Pro TV: 7.2 rtg/23.9 share; Kanal D: 3 rtg/10 share)
Audienţă marţi, 2 noiembrie 2021 - 18-49 urban:
ASIA EXPRESS - DRUMUL ÎMPĂRAŢILOR (20:24-00:00): 8.5 rtg/28.2 share (Pro TV: 4.4 rtg/14.7 share; Kanal D: 3.4 rtg/11.2 share)
Audienţă miercuri, 3 noiembrie 2021 - 18-49 urban:
ASIA EXPRESS - DRUMUL ÎMPĂRAŢILOR (20:25-23:57): 7.4 rtg/25.4 share (Pro TV: 4.4 rtg/15.2 share; Kanal D: 2.9 rtg/10.1 share)
Audienţă joi, 4 noiembrie 2021 - 18-49 urban:
ADELA (20:29-22:56): 7.1 rtg/21.3 share (Pro TV: 7 rtg/20.7 share; Kanal D: 3.6 rtg/10.7 share)
Audienţă duminică, 7 noiembrie 2021 - 18-49 urban:
ASIA EXPRESS - DRUMUL ÎMPĂRAŢILOR (19:58-00:07): 7.7 rtg/24.3 share (Pro TV: 7.4 rtg/23.5 share; Kanal D: 3.2 rtg/10 share)
Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară, din decembrie la Antena 1!
Nea Marin revine la Antena 1 cu un nou show care va promova frumuseţile României, obiceiuri pierdute şi oameni autentici. El ajunge pe timp de pandemie în 9 locaţii superbe pe care va încerca să le promoveze, să atragă turişti şi să-i ajute pe localnici să-şi facă cunoscute produsele.
Aventura lui Nea Marin ajunge în Clisura Dunării, Voineasa, Albac - Apuseni, Maramureş, Sighişoara, Alba Iulia, Focşani sau Techirghiol. Alături de el vin prieteni faimoşi precum Adda, Forin Ristei, Ilona Brezoianu, Ruby sau Adriana Trandafir.
"Le spun tinerilor: mă, de acord, mergeţi în toată lumea, foarte bine! Dar România o cunoaşteţi? Şi am zis, hai să încep acum să promovez puţin România", a declarat Nea Marin.
Din decembrie, România, eşti spectacol! Nu rata o emisiune plină de peisaje frumoase, provocări tensionate, obstacole, distracţie, oameni şi, mai ales, omenie.
Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin România, în curând la Antena 1!
“După noi, gunoiul” - autorităţile s-au sesizat în urma campaniei Observator
După şapte luni de investigaţii, zeci de reportaje despre România transformată într-o groapă de gunoi şi milioane de oameni revoltaţi, campania Observator „După noi, gunoiul”, cu Bianca Iacob a obţinut un prim succes - o hotărâre de guvern prin care se reduc punctele de trecere a frontierei prin care intră deșeuri în România așteaptă aprobările finale. O șansă reală ca țara noastră să nu rămână groapa de gunoi a Europei și nu numai.
Mii de reacţii în social media
Subiectul a generat mii de reacţii în social media, pe pagina de Facebook Observator, unde clipurile din campania "După noi, gunoiul" au adunat 1,2 milioane de vizualizări. Pe observatornews.ro, seria a generat aproape 150.000 de afişări.
Campania “După noi, gunoiul” cu Bianca Iacob este prima care a abordat sistematic toate fațetele problemelor de mediu din România. Până când nu vor exista legi clare, iar legislaţia nu va fi schimbată, problema deșeurilor rămâne greu de rezolvat și va avea mereu prioritate în agenda OBSERVATOR. Despre oameni. Știrile așa cum trebuie să fie.
Anastasia Chivu, fiica lui Cristian Chivu, joacă în serialul Adela, la Antena 1
Fiica cea mică a lui Cristian Chivu, Anastasia Chivu, şi-a făcut debutul în actorie şi va putea fi urmărită începând din această săptămână în serialul Adela pe Antena 1. Aceasta a venit special în România, însoţită de mama sa, Adelina Chivu, pentru a participa la filmările pentru acest proiect, unde va interpreta un rol-cheie. Anastasia va împărţi ecranul cu Toto Dumitescu, fiul unui alt fost mare fotbalist român, Ilie Dumitrescu, dar şi cu Dominique, fiica lui Marius Lăcătuş. Serialul Adela a fost lider de audienţă la difuzarea de săptămâna trecută, cu o audienţă medie de 7.1 puncte de rating şi 21.3% cotă de piaţă pe publicul comercial (18-49, urban). În minutul de aur aproape 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau serialul Adela pe Antena 1.
Adela, joi, de la 20:30, la Antena 1!
Mădălina şi Dan Badea prezintă Coffee Break, în fiecare sâmbătă, exclusiv pe AntenaPLAY
Mădălina şi Dan Badea îndulcesc pauzele de cafea ale spectatorilor online cu conținut amuzant și inedit.
Cei doi prezintă Coffee Break, cea mai nouă producţie originală marca AntenaPLAY, cu episoade noi în fiecare sâmbătă ce pot fi vizionate oricând de pe orice device.
Invitatul din primul episod este Răzvan Fodor care face dezvăluiri despre viaţa sa personală şi relaţia cu Irina. Invitata de sâmbătă este Nadine.
Show-urile Antena 1 sunt în topul celor mai urmărite şi pe AntenaPLAY
TOP 5 emisiuni din platforma de streaming românesc în luna octombrie sunt:
In primele 10 se mai găsesc super producţii precum Jurnal de Asia, Chefi fără limite sau X Factor.
UseIT.ro, tehnologie pe înţelesul tuturor
Antena TV Group a lansat luna aceasta cel mai nou site de nişă din portofoliul său digital. UseIT.ro este platforma care vorbeşte despre tehnologie pe înţelesul tuturor. Totul despre IT, device-uri smart, gadgets, într-o variantă prietenoasă, care să ajute utilizatorii să înţeleagă cum îşi pot face viaţa mai uşoară.
Digital Antena TV Group, 1-7 noiembrie
Intact Media Group a fost lider în SATI la categoria Editori cu 7.275.867 vizitatori unici (cea mai bună săptămână de la intrarea în SATI)
Cea mai bună săptămână de până acum pentru ObservatorNews.ro din punct de vedere vizitatori unici cu 3.152.378
a1.ro, lider cu 1.862.869 vizitatori unici, o creştere de 35% vs. săptămâna precedentă şi mai mult decat toţi ceilalţi competitori la un loc. A1 a fost lider tot anul din punct de vedere unici.
Momente din iUmor şi Adela au ajuns în trending pe Youtube
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share