MediCOOL: sfaturile experţilor, în curând! Interes uriaş pentru emisiunea toamnei: jurnal cu audienţă de milioane
Media Brief, episodul 4. Aflăm noutăţi din grilă, ce prieteni şi-a făcut recent Gică Popescu şi care este cel mai aşteptat show din toamna asta în România.
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Antena 1 lansează în curând MediCOOL, un talk show cu un puternic caracter educaţional.
Emisiunea îşi propune să creioneze cât mai mult componenta umană din spatele cadrelor medicale şi să aducă mai aproape oamenii de spitale, pentru a putea primi sfaturi de specialitate.
În fiecare săptămână, gazda emisiunii, dr. Mihail Pautov (medic specialist în chirurgie generală la Institutul Clinic Fundeni) şi invitaţii săi, medici din diverse specializări, discută o serie de subiecte legate de sănătate şi răspund tuturor întrebărilor telespectatorilor.
Chirurg cu o vastă experienţă în cadrul secției de Chirurgie Generală și Transplant Hepatic și asistent de cercetare în cadrul Centrului de Excelență în Medicina Translațională, dr. Mihail Pautov îşi va intervieva invitaţii şi împreună le vor oferi telespectatorilor cele mai bune sfaturi medicale.
Jurnal de Asia, aşteptarea e mare: interes uriaş la TV şi online!
Asia Express continuă toamna asta cu sezonul 4, dar până atunci ai Jurnal de Asia by Superbet în fiecare săptămână, cu imagini şi destăinuiri de la filmările care au loc în această perioadă în Turcia, Georgia şi Azerbaidjan. Aşteptarea este mare, iar fanii o demonstrează la fiecare difuzare de jurnal pe Antena 1, sau online, pe a1.ro şi pe reţelele de socializare.
Aproape 1 milion de telespectatori pe “comercial" la TV!
La TV, Jurnal de călătorie Asia Express a atins 976.000 telespectatori unici pe 18-49 Urban, 2.050.000 unici pe 18+Urban şi 4.341.000 unici pe naţional, cu o medie de share a ediţiilor difuzate până pe 27 iunie de 20%.
În digital, fanii află înformaţii despre show-ul lor preferat de pe a1.ro şi pe reţelele de socializare, pe contul emisiunii sau direct de pe conturile vedetelor care au plecat în concurs pe Drumul Împăraţilor.
1,85 milioane video views şi sute de mii de reacţii online
500.000 de video views pe Youtube (8 episoade)
peste 1.000.000 de video views pe Facebook, cu peste 225.000 engagements şi peste 45.000 de reactions (9 episoade)
peste 350.000 de video views pe Instagram (8 episoade)
Asia Express e toamna asta la Antena 1 powered by Kaufland!
Gică Popescu şi-a făcut SuperPrieteni pe Tik Tok
Generaţia tânără savurează fiecare clip cu Popescu şi Hagi pe Tik Tok, aplicaţia momentului în socializarea online, cu peste 800 de milioane de utilizatori în toată lumea şi cu succes deosebit mai ales în rândul tinerilor.
În prima ediţie a emisiunii SuperPrieteni by Superbet, Gică Popescu merge la Constanţa să vadă academia construită de fostul său coleg de la echipa naţională, Barcelona şi Galatasaray. SuperPrieteni e miercurea, de la 23:45, la Antena 1, cu Hagi, Figo, Stoichkov şi Puyol!
SuperPrieteni pe tiktok.com/@antenasport - Episodul 1
Peste 320.000 de vizualizări 📺
Peste 16.000 de aprecieri ❤️
Peste 150 de comentarii 💬
iUmor, ai şi audienţă!
iUmor sezonul 10 s-a încheiat cu victoria lui Andrei Garici, care a încântat publicul şi a fost votat câştigătorul marelui premiu de 20.000 euro. Finala a fost lider de audienţă pe toate segmentele după ce a înregistrat mai multe recorduri pe întreg sezonul, atât la TV cât şi în online.
Leadership la TV
Şase ediţii au fost lider de audienţă pe publicul comercial (urban, 18-49 ani), cu un rating mediu de 6.7 puncte şi 20.1 share. Finalul de sezon ne dă ocazia să tragem şi câteva concluzii.
Femeile adoră iUmor. Producţia a fost lider pe targetul feminin, 18-49 de ani urban, cu un procent de leadership de 60%.
Educaţii au Umor. Lider de audienţă pe întreg sezonul la nivelul targetului comercial 18-49 urban cu studii superioare, cu o medie a ratingului de 7.5 puncte şi share 24.8, procent de leadership 60%.
Tinerii se distrează la iUmor. Lider pe targetul 25-34 de ani la nivel urban, cu 11 ediţii ca lider de piaţă - procent de leadership 73%.
Online - iUmor, cel mai mare canal de Youtube din media românească
Românii au văzut emisiunea la TV, iar apoi au dat "share" şi prietenilor de pe reţelele de socializare. Canalul de Youtube iUmor are 2,17 milioane de abonaţi, cei mai mulţi al unui produs media din România.
Categoria iUmor din a1.ro a înregistrat în perioada sezonului 10 o audienţă cu 17% mai mare decât în sezonul precedent şi un consum de afişări cu 21% mai mare decât în sezonul 9
Sezonul 10 a depăşit 100.000.000 de vizualizări pe Youtube
Best video: Roast-ul lui Cuza – 1.909.409 vizualizări
2nd best video: Roast-ul lui Frînculescu – 1.826.544 vizualizări
Sezonul 10 a depăşit 80.000.000 de vizualizări pe Facebook
Ne distrăm şi toamna asta cu sezonul 11 din iUmor la Antena 1!
Warm Up, powered by Durex
Sorin Pîrcălab asigură încălzirea pentru Stand-Up Revolution cu invitaţii săi, joi, vineri şi duminică, la Antena 1. Warm Up e powered by Durex. Vezi video pe preludiu.a1.ro!
Digital Antena TV Group, editorul numărul 1 din SATI!
Intact Media Group devine lider între grupurile media din SATI în iunie, cu 15.081.134 vizitatori unici. Pe locul doi este grupul RCS&RDS (14.508.241 vizitatori unici), urmat de grupul Ringier (14.066.512 vizitatori unici).
A1.ro continuă sa fie lider în categoria Divertisment şi în luna iunie, cu 5.592.885 vizitatori unici, mai mult decât toate celelalte site-uri din categorie la un loc
ObservatorNews.ro înregistrează în luna iunie 5.488.110 vizitatori unici, în creştere faţă de luna mai
As.ro stabileste în iunie un nou record la nivel de afişări (5.802.375), +28% vs luna mai (precedentul record) şi + 116% vs luna aprilie
Aplicaţia Antena 1 este lider la nivel de vizitatori unici pentru a patra lună consecutivă (190.126 vizitatori unici în iunie)
A început Vara cu 100 de idei!
Familia vedetelor de la Antena 1 pune la bătaie idei care să-i inspire pe cei de acasă pentru o vară de neuitat. Echipa de la Observator, Super Neatza, jurații Stand-Up Revolution, echipa iUmor sau protagoniștii serialului Adela sunt doar câțiva dintre cei care participă la Vara cu 100 de idei pe Antena 1.
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau ne poţi ajuta cu un share