Asia Express, lider la revenire şi super concurs pentru fani | Începe iUmor | Care e site-ul cu cea mai mare creştere din .ro
Pe scurt:
Sâmbătă începe iUmor, sezonul 11
Asia Express, lider la debut şi super concurs: un fan merge la filmări
Antena Sport, doza zilnică de sport
“România, cea mai iubită ţară”, noua serie Observator
Observatornews.ro, site-ul cu cea mai mare creştere din ultimul an
Intact Media Grup, liderul editorilor din SATI
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Începe iUmor!
Sezonul 11 “iUmor” va avea premiera sâmbătă, 25 septembrie, de la ora 20.00, la Antena 1.
Pentru cel de-al 11-lea sezon, Delia, Cheloo și Mihai Bendeac se vor așeza la masa juriului și se vor lăsa surprinși de cele mai neașteptate numere de umor din toate colțurile lumii. De la stand-up, dans, teatru, magie sau mimă și până la cele mai neobișnuite forme de a impresiona jurații iUmor, concurenții vin și în acest sezon hotărâți să obțină voturile acestora.
Nici în acest sezon nu vor lipsi invitații speciali și nici personajele istorice care, indiferent de secolele din care vin, vor demonstra că umorul nu are bariere.
Concurenţii din fiecare ediţie care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei Antena 1 - votul începe în timpul ediţiei respective şi se termina a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.
iUmor, ai şi audienţă!
Sezonul 10 din iUmor s-a încheiat cu victoria lui Andrei Garici, care a cucerit publicul şi a plecat acasă cu marele premiu de 20.000 de euro. Finala a fost lider de audienţă pe toate segmentele după ce a înregistrat mai multe recorduri pe întreg sezonul, atât la TV cât şi în online.
Şase ediţii din sezonul trecut au fost lider de audienţă pe publicul comercial (urban, 18-49 ani), cu un rating mediu de 6.7 puncte şi 20.1 share.
Concluzii trase în urma sezonului 10 iUmor:
Femeile adoră iUmor. Producţia a fost lider pe targetul feminin, 18-49 de ani urban, cu un procent de leadership de 60%.
Ai educaţie, iUmor. Lider de audienţă pe întreg sezonul la nivelul targetului comercial 18-49 urban cu studii superioare, cu o medie a ratingului de 7.5 puncte şi share 24.8, procent de leadership 60%.
E cool să iUmor. Lider pe targetul 25-34 de ani la nivel urban, cu 11 ediţii ca lider de piaţă - procent de leadership 73%.
Online - iUmor, cel mai mare canal de Youtube al unui produs media românesc
Fanii iUmor au văzut emisiunea la TV, iar apoi au dat "share" şi prietenilor de pe reţelele de socializare. Canalul de Youtube iUmor are 2,23 milioane de abonaţi, cei mai mulţi al unui produs media din România. Aşteptarea noului sezon e mare. Canalul iUmor a adunat deja peste 7 milioane video views în luna septembrie.
Categoria iUmor din a1.ro a înregistrat în perioada sezonului 10 o audienţă cu 17% mai mare decât în sezonul precedent şi un consum de afişări cu 21% mai mare decât în sezonul 9
Sezonul 10 a adunat peste 100.000.000 de vizualizări pe Youtube
Best video: Roast-ul lui Cuza – 2,2 milioane vizualizări
2nd best video: Roast-ul lui Frînculescu – 1.9 milioane vizualizări
Sezonul 10 a adunat peste 80.000.000 de vizualizări pe Facebook
Ne distrăm şi toamna asta cu sezonul 11 din iUmor la Antena 1! Premiera e sâmbătă, ora 20:00!
Asia Express, lider la debut pe toate categoriile de public!
Cel mai tare show de toamnă a debutat sâmbătă la Antena 1. Asia Express - Drumul Împăraţior e cursa dură în care 9 echipe se bat pe marele premiu de 30.000 de euro. Şi, deşi era oricum un traseu dificil, filmările pe timp de pandemie au îngreunat şi mai tare situaţia concurenţilor, cursa lor fiind urmărită cu sufletul la gură încă de la prima ediţie.
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 27% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 4.7 puncte de rating și 17.3% cota de piață. Şi la orașe, prima ediţie a show-ului de la Antena 1 a fost lider detașat cu o medie de 7.4 puncte de rating și 21.1% cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 5.3 puncte de rating și 15.1 procente din cota de piață.
La nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 6.7 puncte de rating și 18.3% cota de piață, Pro Tv ocupând şi de această dată locul al doilea cu 5.8 puncte de rating și 15.6% cota de piață.
Aproape 1.7 milioane de telespectatori urmăreau, la nivel național, prima etapă din Turcia pe pe Drumul Împăraților, în minutul de aur de la 20:50.
Şi următoarele ediţii Asia Express au plasat Antena 1 în fruntea clasamentului audienţelor din Prime Time.
Audienţe Asia Express
Sâmbătă: ASIA EXPRESS (20:02-23:55): 7.3 rtg/27 share (Pro TV: 4.7 rtg/17.3 share; Others: 2.4 rtg/9.1 share; DigiSport 1: 2.4 rtg/8.7 share)
Duminică: ASIA EXPRESS (19:58-23:45): 8.4 rtg/27.2 share (Pro TV: 5.4 rtg/17.6 share; Kanal D: 3.3 rtg/10.6 share)
Luni: ASIA EXPRESS (20:24-00:09): 6.9 rtg/24.2 share (Pro TV: 6.5 rtg/22.9 share; Kanal D: 3.7 rtg/12.9 share)
Marţi: ASIA EXPRESS (20:24-00:03): 6.9 rtg/24.1 share (Pro TV: 6.2 rtg/21.6 share; Kanal D: 3.5 rtg/12.2 share )
CONCURS: Asia Express pune în joc o super experienţă: participarea la filmările următorului sezon
Asia Express - Drumul Împăraților lansează Pașaport de Asia, concurs ce pune la bătaie o experiență de neuitat pentru unul dintre fanii emisiunii.
Premiul constă în participarea la filmările următorului sezon, alături de echipa de producție și de vedetele show-ului. Pentru o etapă, câștigătorul va trăi experiența Asia Express și va avea ocazia să descopere cum este produs show-ul, dar mai ales ce se întâmplă în spatele camerelor de filmat.
Înscrierile se fac pe pasaportdeasia.a1.ro
Nu rata Asia Express, duminică, ora 20:00, la Antena 1!
Antena Sport, doza zilnică de sport
Lansat în martie 2020, jurnalul de sport de la Antena 1 este produsul media din Prime Time cu una din cele mai spectaculoase creşteri. Duminică, Antena Sport a fost lider de audienţă, cu 5.2 puncte de rating şi 19.6% cotă de piaţă. Pe locul secund s-a clasat Pro Tv, cu 4.2 rating şi 15.8% cotă de piaţă.
În fiecare zi de la ora 20:00, Alexandra Tudor şi Camelia Bălţoi aduc ştirile zilei din sport cu zâmbetul pe buze, după Observator 19. Ziua se încheie tot cu Antena Sport, după Observatorul de la ora 23. Ziua începe cu titlurile zilei în sport aduse de Roxana Ghiorghian în cadrul Observator 6.
Nu rata Antena Sport, în fiecare zi, de la 20:00!
“Cea mai iubită ţară”, noua serie Observator
Din 27 septembrie, Observator propune o serie de reportaje despre una din cele mai prolifice industrii din România: cea de videochat.
Această industrie a transformat România în liderul mondial al emoţiilor. Campioana mondială, o arhitectă de la noi a câştigat 800.000 de dolari într-un an. Ce înseamnă industria în sume încasate la buget? Cum am ajuns cea mai “iubită” ţară?
Peste 100.000 de modele, adică aproape cât populaţia unui oraş de mărime medie, lucrează în studiouri sau de acasă.
Este o meserie care, în România, nu există, pe hârtie, dar care a ajuns să producă sume impresionante. Ar trebui să aibă codul ei în nomenclator? Cât din sumele încasate ajunge la stat şi cât ar putea să ajungă?
"Cea mai iubită ţară”, de luni, 27 septembrie, la Observator 19!
Observatornews.ro, site-ul cu cea mai mare creştere din ultimul an
Platforma de ştiri observatornews.ro a înregistrat un salt uriaş de trafic în ultimul an. Cu o creştere a vizitatorilor unici de 34% în luna august 2021 vs luna august a anului precedent, observatornews.ro s-a impus ca una din cele mai importante surse de informare pentru utilizatorii de internet din România.
O creştere importantă s-a produs şi la nivelul afişărilor, +48% în august 2021 vs august 2020, adică 40.000.000 de afişări.
Cea mai bună zi din în materie de trafic din istoria site-ului a fost tot în luna august, cu 1.034.485 vizitatori unici. Observator are şi cea mai accesată aplicaţie din SATI în luna august, cu 90.462 vizitatori unici.
În social media, Observatornews a ajuns la peste 1,5 milioane de followers pe Facebook.
Digital Antena TV Group
Intact Media Grup ocupă primul loc în topul editorilor SATI în săptămâna 13 - 19 septembrie, cu 6.260.454 vizitatori unici. Pe locul doi s-a clasat Ringier (5.696.654 vizitatori unici), iar pe locul trei Digi (5.538.066 vizitatori unici).
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share