Pregăteşte-te de SHOW: O primăvară mai tare ca niciodată la Antena 1 | Grupul Intact, lider în 2021
Pe scurt:
Chefi fără limite, adventure-cooking show cu hosti noi
Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021
E BUN filmul! În ianuarie, ai cele mai tari filme la Antena 1!
Pisicile sunt familie - 2500 de pisici înscrise în concurs
Dancing on ice, în curând la Antena 1!
"Străini în visul românesc", noua serie Observator
Digital Antena Group, liderul SATI în luna decembrie
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Chefi fără limite, primăvara asta la Antena 1!
Primul show TV din România care combină într-un mod spectaculos gătitul cu călătoriile și aventura le va oferi telespectatorilor un spectacol gastronomic, asezonat cu destinații elene superbe și situații pline de suspans și adrenalină.
Aventură pe 10 insule din Grecia
Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu și Florin Dumitrescu sunt protagoniștii acestui format - vor coordona fiecare câte o echipă, miza fiind aceea de a demonstra că un bucătar pasionat se poate descurca în orice condiții și că își poate depăși limitele.
100 de reţete tradiţionale
Departe de confortul unei bucătării, chefii și concurenții vor fi nevoiți de multe ori să își procure singuri ingredintele sau ustensilele, iar misiunile vor duce întreaga competiție la un alt nivel.
Chef Iosif Ștefănescu și Marius Tudosiei, co-prezentatori Chefi fără limite
Noul format aduce şi doi co-prezentatori cu experienţă în bucătărie. Chef Iosif Ștefănescu se va asigura că chefii respectă indicațiile fiecărei misiuni, iar Marius Tudosiei va aduce în prim plan partea gastronomică a Greciei.
Chefi fără limite va fi difuzat pe Antena 1 începând cu primăvara aceasta. Noul format de adventure-cooking show, primul din România, le va dezvălui telespectatorilor preparate tradiționale, preparate originale cu savoare elenă, locuri superbe și aventură cât cuprinde.
În 2022, râmâi aici! Pe Antena 1!
Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021
Divizia TV Intact Media Group a fost preferata românilor în 2021. Lider de audienţă detaşat, atât pe urban, cât şi la nivel naţional, IMG a câştigat întreaga zi cu o medie de 24% (Urban all) şi, respectiv, 23.2% (Naţional).
De asemenea, IMG s-a impus puternic în zona Prime Time-ului, dar şi în Day Time, Access şi Late Fringe.
La nivelul întregii zile, posturile IMG au înregistrat o creştere de +8%, deţinând 22.4% din piaţă pe acest target. La nivelul publicului comercial 18-49 urban, televiziunile grupului Intact Media Group deţin 22.4% din piaţă (Whole Day), înregistrând o crestere de +8% raportat la anul 2020. Şi în Prime Time, cota de piaţă s-a apreciat cu +4%, canalele IMG ajungând să deţină 22.9% din piaţă.
Cea mai mare creştere de audienţă a fost înregistrată în Day Time, interval în care IMG conduce detaşat clasamentul audienţelor, la o diferenţă semnificativă faţă de principalul competitor, CME, de +3.5 puncte de share în favoarea IMG.
Antena 1 a încheiat anul 2021 cu o creştere a cotei de piaţă de +6% la nivelul întregii zile, în timp ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat o depreciere de -2% pe publicul comercial. Cea mai mare contribuţie au avut-o principalele producţii din Prime Time (Chefi la cuţite, Asia Express – Drumul Împăraților, Adela – Adevăr şi eliberare, Observator 19 sau iUmor).
Day Time-ul Antenei 1 a înregistrat o creştere spectaculoasă (+31%), pe targetul comercial, ajungând la o medie de 16.2% din cota de piaţă, în vreme ce Morning-ul s-a apreciat şi el la nivelul cotei de piaţă cu +8%.
Antena Stars şi-a dublat audienţa în Prime Time. Emisiunea Mireasa: Capriciile iubirii, a obţinut o poziționare foarte bună la nivelul pieței, ocupând locul 4 în top all channels (18-49 Urban), o apreciere semnificativă faţă de sezonul anterior.
Antena 3 a atins, în 2021, in medie, 3.517.000 de telespectatori unici la nivel naţional. Postul este lider absolut de audiență la nivelul publicului premium 18+ Urban AB cu studii superioare. La nivelul nișei de știri, stația s-a impus puternic în rândul publicului premium, producțiile Antena 3 fiind de fiecare dată prima opțiune de vizionare a acestora, cu o medie 2.4 puncte de rating şi 11.3% cotă de piaţă.
Happy Channel s-a impus ca lider de audienţă la nivelul categoriei din care face parte, pe Whole Day, Prime Time, Morning, Day time şi Access. Mai mult, acesta reuşeste o poziţionare foarte bună la nivelul pieţei, în Prime Time, Happy clasându-se pe locul 4 în top all channels.
În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii.
Performanțe a înregistrat și divizia online a Grupului, Digital Antena Group, care a încheiat anul de pe prima poziţie în top, cu 16.657.605 vizitatori unici, în luna decembrie, potrivit SATI.
E BUN filmul la Antena 1!
Când e bun filmul, trăieşti fiecare secundă. În ianuarie, e BUN filmul la Antena 1!
Pisicile sunt familie - 2500 de pisici înscrise la concursul Neatza
În luna decembrie, pisicile au devenit familie la Neatza în colaborare cu Whiskas. 2500 de pisici au fost înscrise pe miau.a1.ro pentru şansa de a câştiga hrană de la Whiskas pe tot anul. Peste 11.000 de voturi s-au adunat în total pentru pisicile înscrise în concurs, iar cele mai tari imagini s-au vâzut în direct la Super Neatza cu Răzvan şi Dani.
Spectacolul e LIVE pe gheață! Dancing on ice, în curând, pe Antena 1!
Seria „Străini în visul românesc. Pe urmele muncitorilor de la capătul lumii”, la Observator
Aflată de ani buni într-o criză a angajaţilor, ţara noastră are acum în faţă încă o provocare: Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, prin care ar trebui să construim sute de kilometri de autostrăzi şi sute de şcoli, să reabilităm mii de clădiri şi zeci de spitale.
Cum milioane de români au plecat în Vest, angajatorii caută acum muncitori în Asia. Doar anul acesta, ţara noastră îşi deschide porţile pentru 100.000 de muncitori din afara Uniunii Europene. În ultimii 3 ani s-a dublat numărul de permise de muncă pentru muncitorii străini.
Muncitorii asiatici nu vor să trăiască visul american, ci visul românesc
O echipă Observator a filmat în Sri Lanka poveştile viitorilor angajaţi din România. Ingineri constructori, bucătari, croitori, pescari, asistenţi medicali şi nu numai. Aproape că nu mai există domeniu în care să nu fie nevoie de mână de lucru.
Candidaţii stau la coadă la agenţii ca să aplice pentru un job în România. Dau probe şi interviuri. Vin din toată ţara în Colombo și aplică de multe ori până reuşesc. Concurenţa e foarte mare. Salariile pot fi şi de 10 ori mai mari în România.
Seria Observator „Străini în visul românesc. Pe urmele muncitorilor de la capătul lumii” analizează fenomenul care va transforma nu doar piaţa muncii de la noi, ci şi societatea.
OBSERVATOR. Despre Oameni. Știrile așa cum trebuie să fie.
Digital Antena Group, liderul SATI în luna decembrie
Intact Media Group, primul loc în SATI între editori cu 16.657.605 vizitatori unici
Primele două locuri în clasamentul pe aplicații din SATI și in decembrie. Antena 1 este primul loc (137.309 vizitatori unici), Observator este pe locul doi (116.550 vizitatori unici)
ObservatorNews.ro, un nou record de audiență și a 6-a lună consecutivă cu peste 6 milioane de unici (6.913.390 vizitatori unici în decembrie)
A1.ro este pe primul loc în categoria divertisment pentru a 75-a lună consecutivă (4.987.075 vizitatori unici în decembrie)
AS.ro, un nou record al site-ului și prima lună cu peste 2 milioane de vizitatori unici (2.150.079 vizitatori unici în decembrie)
CaTine.ro, site lansat la începutul anului 2021, se află la a 4-a lună consecutivă cu peste 1 milion de vizitatori unici (1.037.770 vizitatori unici în decembrie)
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share