Cel mai răcoritor show de vară se întoarce la Antena 1! Cine jurizează
Pe scurt:
SPLASH! Vedete la apă, un nou super sezon cu multe surprize la Antena 1
Te cunosc de undeva! lider de audienţă cu marea finală
Neatza cu Răzvan şi Dani, lider de audienţă înainte de marea relocare
Observator: "În numele poporului", documentar online
Descoperă filmele româneşti pe AntenaPLAY
Digital: Intact Media Grup, liderul editorilor din SATI
Ai primit acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând dacă apeşi pe "Unsubscribe" la finalul paginii.
Un nou sezon Splash! Vedete la apă, în curând, la Antena 1
Gravitaţia vine cu distracţia vara aceasta, în cel mai nou sezon Splash! Vedete la apă, show ce va avea premiera în curând la Antena 1. Iulia Albu, Clara Gherase, Nea Mărin şi Natanticu sunt juraţii care vor nota atent prestaţiile concurenţilor la Splash! Vedete la apă.
Jurații vor fi cei care vor nota curajul și evoluția în concurs, dar vor ține cont și de impresia artistică și de partea tehnică a săriturilor, iar fiecare va acorda o singură notă pentru fiecare concurent. De partea cealaltă, concurenții vor parcurge antrenamente istovitoare alături de instructori pentru a-și face curaj să sară de pe platformele cu înălțimi de 3, 5, 7 sau chiar și 10 metri ale bazinului olimpic de la Bacău.
Ediţia de anul trecut a fost un adevărat HIT de vară
Splash! Vedete la apă a fost lider de audienţă în sezonul trecut, cu un succes deosebit în rândul telespectatorilor tineri, cu un reach total de peste 3.7 milioane de telespectatori.
Splash! Vedete la apă sezonul 4 a fost lider de audiență la nivelul target-ului comercial 18-54 Urban.
Procent de leadership pentru acest sezon=75%
În mediul urban producția Splash! Vedete la apă a atins 1.934.000 telespectatori unici, în timp ce la nivel național producția a atins 3.770.000 telespectatori unici.
Alte date de audienţă:
atractivitate mare la nivelul publicului tânăr, programul a fost lider abslotut de audiență pe categoriile 15-24 ani și 25-34 ani.
100% procent de leadership la nivelul categoriei 15-24 ani
63% leadership pentru segmentul 25-34 ani.
producția se impune ca lider datașat și la nivelul femeilor 18-54 obținând un procent de leadership de 88%.
Te cunosc de undeva!, final de poveste cu leadership pe toate categoriile
Show-ul Te cunosc de undeva! și-a desemnat câștigătorii celui de-al 17-lea sezon al transformărilor: Emi şi Cuza. Băieţii de la Noaptea Târziu au obţinut cel mai mare punctaj al cu o transformare de senzaţie în Robbie Williams. Câştigătorii au donat premiul de 15.000 de Euro pentru o cauză nobilă.
Finala celui de-al 17-lea sezon s-a impus ca lider detaşat de audiență, pe toate segmentele de public.
COMERCIAL (18-54 Urban): Antena 1 a fost lider de audienţă, cu 4.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21.8%, urmată de Pro TV, cu 4.8 puncte de rating și 21.2% cota de piață.
URBAN: Emisiunea de la Antena 1 s-a impus ca lider de audienţă, cu 7.5 puncte de rating şi 23.8%cota de piată, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 5.3 puncte de rating şi 16.7% cota de piaţă.
NAŢIONAL: Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6.2 puncte de rating și 19.9%cota de piață, urmată de Pro Tv cu 5.3 puncte de rating şi 17.1% cota de piaţă.
Românii îşi încep ziua cu Neatza cu Răzvan şi Dani
Super Neatza cu Răzvan şi Dani e liderul distracţiei de dimineaţă din România. Ediţiile de vară sunt pe primul loc în topul audienţei cu creşteri la fiecare ediţie.
Audienţe recente
Duminică, 10 iulie: NEATZA DE WEEKEND: 2.1 rtg/17.3 share (Pro TV: 2.1 rtg/17.2 share; Others: 1.5 rtg/11.7 share)
Luni, 11 iulie: NEATZA CU RĂZVAN ŞI DANI: 1.7 rtg/22.7 share (Pro TV: 1.1 rtg/14.8 share; Kanal D: 0.7 rtg/8.7 share)
Marţi, 12 iulie: NEATZA CU RĂZVAN ŞI DANI: 1.4 rtg/19.8 share (Pro TV: 1.3 rtg/18.3 share; Antena 3: 0.6 rtg/8.1 share)
Emisiunea a înregistrat un trend ascendent la nivelul targetului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani încă de la începutul anului, în luna iulie, în primele zile, programul ajungând la o medie de 1.7 puncte de rating şi 22.2% cota de piaţă.
Neatza abordează unele dintre cele mai discutate subiecte ale momentului precum depresia la copii, subiect dezbătut alături de dr. Bogdan Fiţiu, joburile căutate de tinerii fără experienţă, la două săptămâni după examenul de Bacalaureat, situaţia Covid în această vară – alături de dr. Adrian Marinescu, sfaturi de nutriţie de la specialistul în nutriţie Cristian Mărgărit, dar şi ponturi pentru un stil de succes cu Ellida Toma. Duminică, matinalii le-au adus telespectatorilor un interviu în exclusivitate cu Robert Glinţă, finalist recent la Campionatul Mondial de la Budapesta.
Echipa Neatza se mută la Olimp în această vară, în perioada 24-29 iulie şi 28 august-2 septembrie, cu noi provocări, distracţie, jocuri şi concursuri.
"În numele poporului" - documentarul Observator, acum disponibil și în online
Furia unei ţări e fabrică de aur electoral. Aşa se rezumă succesul populismului în lume şi în România. Un fenomen controversat, pe care Observator l-a explicat. "În numele poporului" se duce lupta între democraţie şi capcana extremismului. E o linie fină între ele, când la mijloc sunt mase dezamăgite, probleme reale şi emoţii uşor de speculat. Într-o societate divizată, orice se poate întâmpla.
Subiect dezbătut intens în social media
Cu peste 1,7 milioane video views pe conturile social media ale Observator, subiectele din seria "În numele poporului" au atras mii de reacţii pe Facebook, Instagram sau Tik Tok.
Digital Antena TV Group
Intact Media, lider în clasamentul editorilor și în săptămâna 04-10 iulie cu 6.594.446 vizitatori unici
ObservatorNews.ro, lider în categoria Știri Generale în săptămâna 04-10 iulie cu 3.309.028 vizitatori unici
A1.ro, lider în categoria Divertisment în săptămâna 04-10 iulie cu 1.144.659 vizitatori unici