Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00

Cel mai mare creator de conținut media din România are de acum un nume: Antena

Creator constant bucurie, zâmbete, povești, viitor, emoție și spectacol, producțiile Antena sunt disponibile și accesibile în orice moment pe toate ecranele, TV, digital și social media.

Începând din 31 octombrie, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU Tv, AntenaPLAY, ObservatorNews.ro și toate platformele digitale devin parte al aceluiași univers vizual. Conceptul grafic care reunește cea mai mare platformă media din România a fost construit de departamentul de design al Antenei împreună cu britanicii de la Twin – Associates. Amy Johnson și Ian Wormleighton, cele două nume care stau în spatele acestei agenții, au în portofoliu proiecte de branding pentru nume importante la nivel global de pe piața media și de entertainment: Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.

Mihai Cristian Ioniță, CEO Antena:

Anul acesta se împlinesc 29 de ani de la fondarea postului de televiziune Antena 1, baza pe care s-a construit un întreg univers multimedia, unic în România. Astăzi suntem cea mai mare platformă de conținut multimedia din România, urmărită anual de peste 16 milioane de români, cei cărora le dedicăm zilnic fiecare minut de conținut pe care îl creăm special pentru fiecare dintre ei sau pentru comunitățile din care fac parte.

În toți acești ani am inovat și evoluat în mod permanent producțiile de conținut, astfel încât ele să fie relevante și dedicate fiecărei platforme pe care sunt distribuite, liniare sau digitale.

Conceptul Antena este un demers important al evoluției noastre, unic pe piața media din România, unind vizual întreaga platformă multimedia de conținut sub un singur nume. Antena devine astfel endorser-ul tuturor proprietăților noastre, atât liniare, cât și digitale.

Twin:

De peste 10 ani dezvoltăm proiecte împreună și a fost întotdeauna o plăcere să lucrăm cu această echipă. Conceptul Antena este un pas important făcut în contextul actual, al expansiunii digitale. Universul Antena devine amprenta întregului portofoliu, integrând perfect lumea liniară cu cea digitală. Antena este principala destinație de entertainment prin toate platformele ei.

Antena înseamnă peste 11.000 de ore de producție românească originală creată în fiecare an, din care peste 7.000 de ore de divertisment: cel mai longeviv matinal (Neatza cu Răzvan și Dani), cel mai apreciat cooking show (Chefi la cuțite), reality-show-uri care schimbă vieți (Asia Express, Insula Iubirii, Mireasa), cele mai bune emisiuni de umor (iUmor, Stand-Up Revolution), transformări spectaculoase (Te cunosc de undeva!), povești de neuitat (Adela, Lia), infotaiment și transmisiuni live (Observator, Neatza, Acces Direct și Xtra Night Show), conținut dedicat pentru AntenaPLAY.

Conținutul Antena a fost vizionat în decursul acestui an de peste 16 milioane și jumătate de telespectatori și peste 17 milioane de vizitatori unici în mediul on-line.


Săptămâna asta, în universul Antena:

Te cunosc de undeva!, Chefi la cuţite şi Jurnal de America Express, lideri de audienţă

Antena 1 e lider în Prime Time cu cele mai tari emisiuni de divertisment din această toamnă. Sâmbătă, transformările spectaculoase de la Te cunosc de undeva! s-au clasat pe primul loc la toate categoriile de public.

  • COMERCIAL 18-54 Urban Antena 1: 5.2 rating / 21.1% cota de piaţă (Pro TV: 5.2 rating / 21.1% cota de piaţă; Kanal D: 2.7 rating / 11% cota de piaţă)

  • URBAN Antena 1: 6.9 rating / 20.3% cota de piată (Kanal D 4.8 rating / 14.2% cota de piaţă, Pro TV 4.3 rating / 12.8% cota de piaţă)

  • NATIONAL Antena 1: 6.1 rating / 17.3% cota de piață (Pro Tv 5.4 rating / 15.2% cota de piaţă)

Chefi la cuţite continuă să domine serile începutului de săptămână. Luni şi marţi, emisiunea de pe Antena 1 a fost lider pe toate segmentele de public, cu peste 1,7 milioane de telespectatori în minutul de maximă audienţă la ediția de marți.

Luni, 31 octombrie 2022

  • COMERCIAL 18-54 Urban Antena 1: 7.1 rating / 25.1 % cota de piață (Pro TV 5 rating / 17.7% cota de piață)

  • URBAN Antena 1: 6.6 rating / 18.4% cota de piață (Kanal D 5.3 rating / 15% cota de piață)

  • NAŢIONAL Antena 1: 6.4 rating / 18.4% cota de piață (Pro TV 5.4 rating / 15.5% cota de piață)

Marţi, 1 noiembrie 2022

  • COMERCIAL 18-54 Urban Antena 1: 6.6 rating / 24.7% cota de piață (Pro TV 5.3 rating / 19.9% cota de piață

  • URBAN Antena 1: 6.8 rating / 19.9% cota de piață (Kanal D 5.1 rating / 14.9% cota de piață)

  • NAŢIONAL Antena 1: 6.7 rating / 19.1% cota de piață (Pro TV 5.7 rating / 16.3% cota de piață)

Bucuria câştigătorilor din probele Chefi la cuţite, sărbătorită cu o bere Peroni

Duelul de marţi, 1 noiembrie, a adus o situaţie mai puţin întâlnită în competiţia de la Chefi la cuţite. Echipele lui Bontea şi Dumitrescu au terminat proba la egalitate, aşa că au fost nevoiţi fiecare să trimită câte trei concurenţi la duel cu echipa lui Scărlătescu. Concurenţii care au ajuns la duel au avut de gătit un preparat care merge servit cu un pahar de bere rece Peroni, în timp ce câştigătorii au ciocnit o bere şi s-au liniştit după ce au scăpat de emoţiile unei posibile eliminări.

A post shared by Chefi la Cutite (@chefilacutite)

Românii aşteaptă cu sufletul la gură cel mai tare show de aventură, America Express, ce va fi în curând la Antena 1. În anticiparea emisiunii, Jurnal de călătorie - sponsorizat de Kaufland, este lider de audienţă în fiecare luni şi marţi, după Chefi la cuţite. Toate episoadele sunt integral pe AntenaPLAY

Luni, 31 octombrie 2022

  • JURNAL DE CALATORIE AMERICA EXPRESS: 4.5 rating /28.6% cota de piaţă (Pro TV: 1.8 rating / 11.6 cota de piaţă)

Marţi, 1 noiembrie 2022

  • JURNAL DE CALATORIE AMERICA EXPRESS: 2.9 rating / 22.8% cota de piaţă (Pro TV: 1.8 rating / 14.4% cota de piaţă)


Observator: BINE DE ŞTIUT, primul newsletter al unui program de ştiri

BINE DE ŞTIUT este un newsletter zilnic pentru cei care vor să fie la curent cu cele mai importante subiecte ale momentului. Un rezumat al ştirilor şi al celor mai bune ori inedite imagini din ultimele 24 de ore, dar şi un sumar scurt al informaţiilor care merită urmărite în ziua în curs. Newsletterul creat de Observator, primul al unui program TV de ştiri din România, este gratuit şi poate ajunge de luni până vineri la tine pe mail.

Abonează-te aici

Vocile oamenilor care au ales să introducă "Divorț de România" se aud în fiecare joi, la Observator, ora 19.00

Reporterii Observator au mers pe urma celor care au ales drumul străinătăţii cu gândul că într-o zi se vor întoarce. Ce s-a ales de visurile celor care au emigrat demult, dar şi ce s-a schimbat aici, vedeţi în seria "Divorţ de România". Primele reportaje se văd pe www.observatornews.ro.


Doiniţa Oancea şi Alexandru Ion sunt soţ şi soţie în serialul Lia, de la Antena 1

Doiniţa Oancea şi Alexandru Ion, doi tineri actori din noua generaţie, fac parte din distribuţia serialului Lia, difuzat în curând de Antena 1. Cei doi joacă rolurile lui Gabi şi Pavel, soţ şi soţie în serial, şi totodată personaje cu roluri-cheie în poveste. Serialul îi dă posibilitatea Doiniţei Oancea să revină pe platoul de filmare, în timp ce Alexandru Ion revine alături de echipa de producţie cu care a lucrat la primul său rol într-un serial de dramă - Sacrificiul. Citeşte mai multe despre noul serial Lia pe a1.ro.


AntenaPLAY are un design nou

AntenaPLAY are un nou design, atât pe browser, cât și pe aplicațiile de smartphone și Smart TV. Noul design vine și cu o nouă identitate vizuală, sub amprenta Antena, cel mai mare creator de conținut din România. Noul look al platformei de streaming scoate în evidență conținutul video local, original și exclusiv care abonații se pot bucura acum într-o nouă expriență de vizionare.

  • 7 noi filme românești în AntenaPLAY din Noiembrie. Titlurile sunt: Milionari de weekend, filmele clasice Păcală și Păcală se întoarce, Mo, cu Dana Rogoz, în regia lui Radu Dragomir, Scurtcircuit, dar și Portrete în pădure și Dincolo de America.


Antena Shows în trending pe YouTube

În luna octombrie, roastul Iancăi pentru tatăl ei, Răzvan Simion a fost unul dintre cele mai longevive clipuri din topul trending din România. Acesta a stat în top 10 mai mult de 2 săptămâni, ajungând la aproximativ 800.000 de vizualizări. În ultima săptămână, cele două show-uri de comedie, iUmor și Stand-Up Revolution, au fiecare câte un moment în treding din edițile săptămânii trecute.


Intact Media Group, lider de audienţă în luna octombrie

În luna octombrie, Grupul Intact Media s-a clasat pe primul loc în SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet), cu 18.741.224 vizitatori unici. Site-ul a1.ro a dominat categoria de divertisment și a ocupat prima poziție în topul aplicațiilor, în timp ce ObservatorNews și-a menținut poziția de lider al aplicațiilor de știri.

În luna octombrie, a1.ro și-a menținut poziția de lider în categoria Divertisment, cu 5.237.780 vizitatori unici. Tot în această perioadă, aplicația mobilă Antena 1 fost accesată de 227.463 vizitatori unici, ocupând prima poziție în topul aplicațiilor cu cea mai mare audiență din România.

La rândul său, ObservatorNews și-a menținut poziția și este lider al aplicațiilor de știri cu 101.397 vizitatori unici. Site-ul ObservatorNews a înregistrat 6.706.854 vizitatori unici.

  • Creștere spectaculoasă în luna octombrie pentru site-ul de sport al Grupului Intact, AS.ro, care a înregistrat 3.025.531 vizitatori unici.

  • Spynews.ro a fost, la rândul său, lider al categoriei Celebrități și știri de divertisment, cu 4.985.466 vizitatori unici.


Share

Media Brief
Media Brief