Ce meciuri transmite Antena 1 din luna iunie | Descoperă participanţii de la Insula Iubirii | Noua campanie Observator
Pe scurt
Hai, România! În fiecare zi. Antena 1 transmite meciurile României din luna iunie
Insula Iubirii, în curând la Antena 1. Descoperim concurenţii care îşi supun relaţia la test
Dancing on Ice: Vis în doi, telespectatorii îşi ajută favoriţii să ajungă în finală
"Sistemul dăunează grav sănătăţii", noua campanie Observator
TOP audienţe: Adela, MediCOOL, Hello Chef, Super Neatza de weekend, Mireasa şi Observator 13:00
A1.ro, liderul site-urilor de divertisment în luna martie
Aplicaţia Observator, record de audienţă
Hai, România! În fiecare zi. Ce meciuri transmite Antena 1 din luna iunie
Antena 1 a cumpărat drepturie pentru meciurile echipei naţionale de fotbal a României pentru următorii 6 ani. Primele partide sunt programate în luna iunie, când echipa antrenată de Edi Iordănescu dispută partidele din Nations League, într-o grupă cu Bosnia, Finlanda şi Muntenegru.
Două meciuri în luna iunie şi unul în luna septembrie din grupa 3 a Ligii B UEFA Nations League sunt programate pe Antena 1, duelurile de foc cu Bosnia în deplasare şi întâlnirea tur-retur cu Finlanda.
Programul partidelor transmise de Antena 1
7 iunie 2022, 21:45: Bosnia și Herțegovina – ROMÂNIA
11 iunie 2022, 21:45: ROMÂNIA – Finlanda
23 septembrie 2022, 21:45: Finlanda – ROMÂNIA
Hai, România! În fiecare zi.
Sub sloganul Hai, România! În fiecare zi., Antena 1 a investit în cel mai lung parteneriat semnat de o televiziune comercială din România cu UEFA pentru a transmite meciurile naţionalei până în 2028!
Pentru că "România ne uneşte", Antena 1 transmite mecuri din următoarele preliminarii EURO 2024 organizat în Germania, meciuri din preliminariile Cupei Mondiale din 2026 organizat în SUA, Mexic şi Canada, integral şi exclusiv preliminariile EURO 2028 şi două ediţii Nations League, în 2022 şi 2024.
Insula Iubirii - descoperă cuplurile care îşi supun relaţia la test
Insula Iubirii se întoarce cu un nou sezon incendiar în curând la Antena 1. Până atunci, descoperim concurenţii în fiecare duminică după iMai Mult Umor, şi luni şi marţi, după Observator de noapte.
Cel mai nou sezon Insula iubirii îi aduce în faţa telespectatorilor pe curajoşii pregătiţi să pornească în aventura vieţii lor, ştiind că doar cei care iubesc cu adevărat vor găsi calea înapoi spre partener.
Pentru sezonul 6, au fost alese 5 cupluri din cele peste 1000 de cupluri care au participat la casting. Cuplurile vor trebui să reziste tentațiilor celor 10 ispite feminine și 10 ispite masculine care vor încerca să le fure inimile. Cele 20 de ispite sunt pregătite să demaşte cele mai ascunse trăiri ale concurenţilor noului sezon.
Dancing on Ice: Vis în doi, telespectatorii aleg câştigătorul
În fiecare sâmbătă, de la 20:00, vedetele care au acceptat provocarea Dancing on Ice: Vis în doi se întrec în dansuri spectaculoase pentru a ajunge în marea finală alături de partenerii lor profesionişti. Miza este uriaşă la singurul show live de acest gen din România: un premiu de 50.000 de euro pentru partenerul profesionist al vedetei concurente.
Telespectatorii Antena 1 au ocazia să își ajute echipa favorită cu voturi prin SMS sau în aplicaţia Antena 1 imediat după ce concurenţii sunt notaţi de juriul format din Cornel Gheorghe, Simona Pungă, Mihai și Elwira Petre.
Voturile telespectatorilor se contorizează pentru fiecare pereche ce a evoluat în edițiile respective, adunându-se la notele acordate de către jurați. Așadar, clasamentul din fiecare ediție se realizează ținând cont atât de notele juriului cât și de voturile telespectatorilor, fiind calculate într-un mod egal.
În Marea Finală Dancing on Ice - Vis în doi vor intra doar 3 perechi rămase în concurs în urma etapelor anterioare ale emisiunii. Show-ul de dans pe gheață poate fi vizionat în fiecare sâmbătă live, de la 20.00, la Antena 1.
"Sistemul dăunează grav sănătății" – o nouă campanie Observator, Antena 1, din 7 aprilie
Medicina de familie este baza oricărui sistem medical. Filtrul prin care ar trebui sa treacă orice pacient, înainte să ajungă într-un spital. Doar că, în România, filtrul nu funcţionează.
O arată cifrele - avem aproape 5 milioane de internări pe an şi estimările spun că 30% sunt nejustificate; pentru că nu avem prevenţie, suntem primii din UE la decese premature (peste 47% din decesele din România ar fi putut fi evitate); 25% dintre români nu şi-au făcut niciodată analize medicale.
Medicul de familie ar putea fi cel mai important pilon al sistemului medical, dacă ar face prevenţie şi dacă ar degreva specialiştii de anumite intervenţii. Doar că, în România medicina de familie e un eşec şi riscă să dispară. Cu legi schimbate în fiecare an, cu un deficit uriaş de personal, nemulţumiţi de finanţare, îngropaţi în birocraţie, medicii de familie sunt tot mai puţini şi tot mai bătrâni. Tinerii preferă să plece în Europa, care le oferă condiţii mult mai bune.
În campania Observator - „Sistemul dăunează grav sănătății”, arătăm cum a ajuns sistemul de medicină primară în colaps şi mai ales ce înseamnă acest lucru pentru pacienţi. Vom face comparaţia cu medicina de familie din alte ţări şi vom vedea ce poate împrumuta România din modelele de afară.
Reportajele vor fi difuzate începând cu 7 aprilie, în fiecare joi, la ora 19.00, la Observator, Antena 1.
Emisiuni de divertisment şi ştiri pe primul loc în weekend
MediCOOL, emisiunea de sănătate de la Antena 1 prezentată de medicul Mihail Pautov, a fost din nou lider de audienţă cu ediţia de sâmbătă, 2 aprilie, cu 2.2 puncte de rating şi 16% cota de piaţă, pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani. Pe locul secund s-a clasat Pro Tv, cu 2 puncte de rating şi 15.2 cota de piaţă.
Observator ora 13:00 a continuat duminică pe primul loc, cu 3.6 puncte de rating şi 20.3 cota de piaţă pe publicul comercial, la mare distanţă de următorul post clasat, Pro Tv, care a obţinut 1.9 puncte de rating şi 13.5 cota de piaţă.
Show-ul de zi Mireasa a menţinut Antena 1 pe primul loc pe segmentul de public comercial, cu 3 puncte de rating şi 18.8 cota de piaţă, în timp ce Pro Tv a obţinut 2.3 rating şi 14.4 cota de piaţă.
Duminică, 3 aprilie, Super Neatza de weekend a condus în topul audienţelor, cu 3 puncte de rating şi 19.5 cota de piaţă. Pe locul secund s-a clasat Pro Tv, cu 2 puncte de rating şi 12.9 cota de piaţă.
Observator de la ora 13:00 a condus cu 3.6 puncte de rating şi 20.3 cota de piaţă, în timp ce Pro Tv a obţinut 2 puncte de rating şi 12.9 cota de piaţă.
Programul a continuat cu Hello Chef, emisiune care a condus cu 3 puncte de rating şi 19.5 cota de piaţă, înaintea Pro Tv, care a obţinut 2 puncte de rating şi 12.9 cota de piaţă.
Adela, peste Masterchef
#dacăejoieAdela! Telespectatorii au urmărit joi seara în număr mare continuarea poveştii Adela – Ce-i al tău e şi al meu. Cele mai noi episoade ale serialului s-au impus ca lider de audienţă, la nivel comercial. Peste 1.4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau, în minutul de aur, 21:45, deznodământul celor mai noi episoade ale serialului Adela, de la Antena 1.
În intervalul 21:29-23:03, serialul Adela a condus clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 20.2% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Kanal D, cu 5.8 puncte de rating şi 18% cota de piaţă. Cea de-a treia poziţie în clasament a fost ocupată de Pro TV cu o medie de 4.8 puncte de rating şi 14.7 cotă de piaţă.
CONCURS: O zi ca-n filme. Un super fan Adela poate petrece o zi pe platourile de filmare printre actorii săi preferaţi. Detalii AICI
Digital Antena Group
A1.ro, liderul site-urilor de divertisment din digitalul românesc în luna martie
A1.ro este lider absolut în categoria Divertisment cu 3.751.128 vizitatori unici în luna martie. Tot în această perioadă, aplicația mobilă Antena 1 fost accesată de 170.738 vizitatori unici.
A1.ro și aplicația Antena 1 le permit pasionaților de entertainment să rămână în permanentă legătură cu emisiunile și starurile lor preferate. De asemenea, telespectatorii fideli ai show-urilor Mireasa, iUmor și Dancing on Ice au ocazia să-și susțină favoriții și să îi păstreze în competiții până în fazele finale ale acestora.
Aplicația Antena 1 este disponibilă în Google Play și App store.
Aplicaţia Observator News, record absolut de audienţă în luna martie 2022
Aplicaţia Observator News este pentru a treia lună la rând lider în clasamentul SATI - Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), stabilind în luna martie 2022 un record absolut de audienţă între aplicaţiile măsurate în SATI.
Peste 240.000 de vizitatori unici au accesat aplicaţia de ştiri a Observator, stabilind un nou record de audienţă la nivel de lună între aplicaţiile măsurate în SATI.
Aplicaţia de mobil Observator News îți furnizează cele mai noi și cele mai relevante ştiri ale momentului din România și din lume. Pentru a folosi aplicația Observator News pe telefonul tău, o poți descărca din Google Play sau din App Store.
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici