Bogdan Naumovici, noul director de creaţie iUmor. Terapie prin Comedie, la Antena 1
Pe scurt:
Bogdan Naumovici, director de creaţie în sezonul 14 iUmor.
Juriu nou cu Bordea şi Cortea
America Express, cel mai tare show de Prime Time din acest început de an
Lia - Soţia soţului meu, lider de audienţă la nivel naţional
Super Neatza cu Răzvan şi Dani împlineşte 15 ani
Şi în fiecare miercuri aduce Provocarea Fresh alături de Kaufland
MediCOOL şi HelloChef se întorc cu sezoane noi la Antena 1
Observator, despre Paradisul exotic pierdut sub apele Dunării
AntenaPLAY: patinaj, gale MMA şi Box şi partide din Cupa Franţei
Digital: Aplicaţiile Antena 1 şi Observator, cele mai accesate din SATI
iUmor se întoarce cu Bordea şi Cortea în juriu
iUmor revine la Antena 1 cu sezonul 14 pe 11 februarie, de la ora 20:00, iar noul sezon aduce o mulţime de noutăţi. Cătălin Bordea şi Nelu Cortea vin la masa juriului împreună cu Delia şi Cheloo, iar magicianul Robert Tudor îi va aştepta pe concurenţi în backstage cu un tratament special de "comedy magic".
Terapie prin Comedie. Bogdan Naumovici, director de creaţie iUmor
Din acest sezon, Bogdan Naumovici se alătură echipei de producţie de la iUmor din postura de director de creaţie al emisiunii. Şi pentru că este un moment al schimbărilor, emisiunea are şi un slogan nou, Terapie prin Comedie.
iUmor este singurul produs media din România cu peste 2,5 milioane de abonaţi pe Youtube.
Bogdan Naumovici, managing partner 23 Communication Ideas, are peste 100 de premii de creație și peste 30 de premii de eficiență în industria publicitară din România fiind decorat cu Cel mai bun Profesionist al Deceniului în Publicitate. El spune că emisiunea iUmor este rară în pasajul media din România, fiind una din ultimele insule de de creativitate, libertate, entertainment și umor.
Cum ţi se pare iUmor pentru piaţa de televiziune din România?
Mi se pare o rara avis. O emisiune cu o libertate totală de creație, care împinge limitele și rescrie regulile show-urilor de televiziune de la noi. iUmor este deja un show de tradiție, așteptat de publicul lui fidel și de concurenții pregătiți să amuze, să șocheze, să devină virali în cea mai tare emisiune de umor din România.
De ce crezi că iUmor deţine recordul de audienţă pe Youtube între producţiile româneşti?
Pentru că nu se ferește să șocheze, pentru că are mulți concurenți ieșiți din comun și un juriu neîngrădit de reguli. Și poate pentru că internetul îți permite să dai numerele necenzurate, iar asta pare să fie pe placul tinerilor care constituie în principal publicul din online al emisiunii.
Există o generaţie iUmor şi care ar fi caracteristicile ei?
Nu știu dacă există o generație iUmor, popularitatea uriașă a emisiunii din online ar putea sugera asta, însă natura consumului de entertainment pe net este varietatea, e greu să crezi că există mulți tineri care se uită exclusiv la iUmor. Dar ce pot spune cu siguranță este că popularitatea ei înseamnă că emisiunea reușește să rămână actuală și relevantă pentru tineri, ținând pasul cu toate trendurile noi, cu vedetele și challengeurile efemere de pe Tiktok sau cu subiectele virale ale momentului.
Există suficient umor în momentul acesta în reclamele din România?
Aici ați atins un subiect dureros pentru mine. Din păcate, nu, umorul dîn reclame a devenit mai rar decât unicornii roz. Deși și-a dovedit de atâtea ori eficiența, memorabilitatea și succesul în vânzări și construcție de brand, umorul din reclame are nevoie de un ingredient vital pentru a exista: curajul. Curajul agențiilor de a-l propune și mai ales curajul clienților de a-l accepta. Acest curaj, frecvent întâlnit acum 15 ani, a devenit din ce în ce mai rar, după două crize economice care au impus dictatura alegerilor cuminți și călduțe, trecute prin ghilotina nivelatoare a focus grupurilor.Încă un motiv pentru care mă bucur să am parte de libertatea și curajul creativ de la iUmor.
Cum e în culisele iUmor faţă de ce ştiai de la TV?
O nebunie controlată. Concurenți cu numere extrem de diverse, un juriu complet imprevizibili atât când evaluează, dar și în reality show-ul în care de fapt joacă, o echipă mare, care se descurcă neașteptat de bine aproape în timp real.
Ce slogan se potriveşte cel mai bine pentru iUmor?
E foarte bun sloganul de acum, iUmor sau te omor, cu condiția să ne ținem de el. Evident, în sens figurativ. Să avem grijă să existe premize comice în fiecare moment al showului, pe scenă sau în culise, într-un sezon cu o supratemă potrivită cu timpurile în care trăim și în care cred că chiar avem nevoie de Terapie prin Comedie.
Ai un microfon şi ce spui ajunge la milioane de români. Fă reclamă la iUmor
Tocmai am filmat promo-ul pentru sezonul 14 iUmor, deci, practic, i-am făcut deja reclama.:) Ce aș vrea să adaug este ceva mai țintit, pentru clienții și partenerii Antenei 1: încurajați și susțineți iUmor, una dintre ultimele insule de creativitate, libertate, entertainment și umor din peisajul media românesc!
Continuă tu bancul: Delia şi Cheloo întră într-un bar...
Cheloo și Delia intră într-un bar. Delia își dă seama că nu servesc și mâncare și pleacă, fiindcă nu se glumește cu așa ceva.
Sezonul 14 iUmor debutează la Antena 1 sâmbătă, 11 februarie, ora 20:00.
America Express, cel mai tare show de Prime Time în acest început de an
America Express este show-ul preferat al românilor în Prime Time în acest început de an. Toate ediţiile din acest sezon au fost pe primul loc în topul audienţelor după cel mai bun debut în materie de audienţă din cele 5 ediţii difuzate până acum la Antena 1.
În fiecare duminică, ora 20:00, luni, marţi şi miercuri, de la 20:30, America Express îşi duce concurenţii pe Drumul Aurului, un traseu infernal de 7000 km prin Mexic, Guatemala şi Columbia.
Toate ediţiile din cele 3 săptămâni de difuzare de până acum au fost pe primul loc în topul audienţelor pe segmentul comercial urban, 21-54 de ani.
Lia – Soţia soţului meu, din nou lider de piaţă la nivelul întregii ţări
1.6 milioane de telespectatori au urmărit joi seara serialul de la Antena 1
Cel mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu i-au captivat pe telespectatori, proiectul ce poartă semnătura Ruxandra Ion şi Dream Film Production fiind lider de piaţă la nivelul întregii ţări, cu 7.9 puncte de rating şi 18.9% cota de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro TV, cu 7.3 puncte de rating şi 17.5% cota de piaţă.
Şi la nivelul publicului comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor cu 7.2 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţă, în vreme ce poziţia secundă era ocupată de Pro TV cu 6.4 puncte de rating şi 19.4% cota de piaţă.
Kira Hagi joacă la Antena 1
Noi personaje intrigante şi-au făcut apariţia în cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, între care şi Kira Hagi (Mira), Andrei Voicu (Robi), Andrei Coman (Rusu) sau Romeo Visca (Laur).
15 ani de Super Neatza cu Răzvan şi Dani la Antena 1
Echipa Super Neatza cu Răzvan şi Dani a sărbătorit pe 1 februarie 15 ani de dimineţi speciale la Antena 1 cu o ediţie cu totul şi cu totul specială. Prieteni dragi, momente de colecţie, jocuri şi multe surprize la aniversarea emisiunii de zi care a spart toate berierele încă de la înfiinţare.
De-a lungul timpului, echipa Neatza a făcut emisiunea de la mare sau de pe pârtia de schi, a transmis de pe apã sau din aer, a locuit o sãptãmânã într-un mall în scopuri caritabile şi şi-a transformat platoul emisiunii în cele mai spectaculoase decoruri, ori de câte ori a avut ocazia.
Printr-o desfășurare incredibilă de forțe, Neatza a construit un platou excepțional în unul din cele mai spectaculoase locuri din Europa, o insulă în inima Deltei Dunării, inclusă de UNESCO în circuitul rezervaţiilor mondiale ale biosferei, marcând astfel o nouã premierã în televiziune, sau au transmis live din cel mai mare centru logistic din Sud-Estul Europei, depozitul eMAG.
Neatza lansează provocarea Fresh alături de Kaufland
Super Neatza îşi provoacă în fiecare miercuri telespectatorii la reduceri. Cine se înscrie pe fresh.a1.ro poate să câştige un coş de cumpărături cu cele mai fresh produse de la Kaufland. Vezi momentul VIDEO din 1 februarie.
MediCOOL revine la Antena 1 pe 11 februarie
Un nou sezon MediCOOL va putea fi urmărit la Antena 1, începând din 11 februarie, în fiecare sâmbătă, de la 12:00. Dr. Mihail Pautov (medic specialist în chirurgie generală), Carmen Brumă (autor programe de slăbit) şi Urania Cremene (unul dintre cei mai apreciaţi experţi în parenting din România) revin pe micile ecrane cu noi rubrici, noi experiemente, iar spectrul amplu de subiecte medicale de actualitate va fi şi de această dată abordat într-o atmosferă destinsă, alături de invitaţii emisiunii.
Un nou sezon Hello Chef, din 12 februarie
Hello Chef revine la Antena 1 cu o invitație plină de savoare, care îi va purta pe telespectatori într-o aventură gastronomică ce va combina cele mai diverse gusturi și rețete. Din 12 februarie, în fiecare duminică, de la ora 14:00 , Chef Roxana Blenche și Carmen Brumă, autoarea unora dintre cele mai de succes programe de slăbit, dau startul sezonului 5 Hello Chef, pornind într-o îndrăzneață călătorie culinară în jurul lumii.
Nu lipseşte nici surpriza sezonului – o nouă provocare culinară ce va condimenta fiecare episod cu scopul de a pune la încercare creativitatea Roxanei în bucătărie!
Rând pe rând, alături de chef Roxana Blenche şi de Carmen Brumă vor veni şi vor împărtăşi din propriile lor experienţe culinare şi Andra şi Răzvan Gogan, Emilian şi Emma de la Zu, Vlăduţa Lupău, TJ Miles, Lizi şi Cosmin Natanticu, Feli, Zarug, Tzancă Uraganu şi mulţi alţii.
Observator: Povestea "paradisului exotic" pierdut sub apele Dunării
Observator reia seria materialelor speciale difuzate în fiecare duminică. Primul episod al noului sezon: Ada Kaleh, paradisul înecat de comunişti. Insula cu parfum de orient şi arome de cafea, condusă cândva de un sultan, este astăzi o poveste îndepărtată, înecată în apele Dunării. Ce ar putea fi salvat şi repus în circuitul turistic rămâne o nesfărşită listă de promisiuni ale autorităţilor care...curg pe apa sâmbetei
AntenaPLAY în februarie:
Trăiește live-ul! AntenaPLAY continuă difuzarea meciurilor din Cupa Franței live și exclusiv. Miercuri, 8 Februarie, va avea loc derby-ul Franței între Marseille și PSG. 3 noi evenimente de sporturi de contact în luna Februarie, pentru abonații platformei: 2 gale MMA – Kombat și Hexagone Challenge#1 și gala de box Duelul Războinicilor. Toate cele 3 evenimente vor fi difuzate live luna aceasta. În curând, pe AntenaPLAY, va fi disponibil live și Turneul celor patru continente de patinaj artistic, ce se desfășoară în Sidney, Australia.
Vezi românește. Noi filme românești vor fi disponibile luna aceasta pe AntenaPLAY. Printre noile titluri ce vor difuzate: Oameni de treabă cu Iulian Postelnicu și Vasile Muraru, Mia își ratează răzbunarea și Soldați: Poveste din Ferentari, cu Adrian Șchiop, premiat la Premiile Gopo.
Conținut pentru copii. Din 15 Februarie noi seriale de desene animate vor fi disponibile, precum: Louie, Clever Brenda, Animanimals sau I’m a dinosaur. Acestea vin să mărească și colecția de conținut pentru copii pe care AntenaPLAY o pune la dispoziția abonaților.
Concurs Mireasa: Capriciile iubirii la Antena Stars
În luna februarie, toți cei care urmăresc Mireasa, Capriciile iubirii vor putea participa la concursul Fă-ți toate capriciile cu Antena Stars! Până pe 27 februarie, cine trimite cele mai multe indicii dintre cele care apar în emisiune de luni până vineri, ora 19:00, poate câștiga un city break romantic la Istanbul. Concursul se desfășoară pe antenastars.ro.
Aplicaţiile Antena, nr. 1 în SATI în luna ianuarie
Aplicația Antena 1, lider național cu 111.125 vizitatori unici în luna ianuarie.
Aplicația Observator lider între aplicațiile de știri în Ianuarie cu 99.880 vizitatori unici.
A1.ro, lider în categoria Divertisment în luna ianuarie cu 4.713.449 vizitatori unici.