Cursa care a depăşit fotbalul în Prime Time | Au livrat meniul Chefi la Cuţite şi au fost premiaţi | Cele mai urmărite conturi în social media
Pe scurt:
Asia Express mai urmărită decât finala Nations League
Când chefii jurizează, tazz livrează şi câştigă la Webstock
Top conturi în social media
Preţul cel Bun îţi aduce premii şi în aplicaţia Carrefour
"Cât costă să fii român?", seria de reportaje Observator
A1.ro, site-ul nr.1 de divertisment din România
Primeşti acest newsletter pentru că eşti partener şi prieten Antena TV Group. Te poţi dezabona oricând pe linkul de Unsubscribe din subsolul paginii.
Asia Express, peste finala Nations League
Sezonul 4 Asia Express - Drumul Împăraţilor, cel mai dur reality show, îi ţine cu sufletul la gură pe telespectatorii din România la fiecare ediţie.
Emisiunea de duminică seară a fost lider de audienţă pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în condiţiile în care s-a intersectat pe parcursul serii şi cu finala Nations League dintre Spania şi Franţa, transmisă pe două posturi.
La nivelul publicului comercial, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8.2 puncte de rating și 23,8% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 17,5% cota de piață.
În Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul comercial si urban, cu un rating mediu de 7,3 puncte şi 21,5% cota de piaţă pe publicul comercial si 7 puncte de rating şi 16,1% cotă de piaţă la oraşe.
Cursa concurenţilor a ajuns într-un loc legendar săptămâna aceasta, Cappadocia, şi îşi continuă drumul către Georgia, Iordania şi Israel, unde va avea loc marea finală.
JURNAL DE ASIA by Superbet. Cei curioşi să afle informaţii din culise au episoade noi în fiecare miercuri pe AntenaPLAY. Săptămâna aceasta aflăm că sezonul 4 trebuia să se desfăşoare iniţial în America de Sud, iar apoi să ajungă în Rusia.
ASIA MAI TÂRZIU. Emi şi Cuza analizează fiecare episod împreună cu cei care au participat pe Drumul Împăraţilor sau cu foşti concurenţi de la Asia Express. Doar pe AntenaPLAY.
Asia Express, duminica de la 20:00; luni, marţi şi miercuri, 20:30, la Antena 1!
Când chefii jurizează, tazz by eMAG livrează şi câştigă la Webstock Awards
Proiectul special realizat de Antena 1 şi tazz by eMAG a primit premiul “Best Digital lnnovation” în cadrul galei Webstock Awards 2021.
Webstock Awards este competiţia care oferă recunoaştere unora dintre cele mai inedite şi creative proiecte din mediul online, lansate în ultimul an în România. Premiul “Best Digital lnnovation” este dedicat proiectelor noi, care utilizează elemente, platforme sau tehnologii noi.
În cazul tazz, platforma pentru delivery lansată de eMAG, colaborarea cu Antena 1 a avut loc la finala sezonului 9 al emisiunii Chefi la Cuţite. În premieră pentru un show TV culinar, telespectatorii au putut comanda meniul gătit de finaliştii emisiunii prin intermediul aplicaţiei Tazz by eMAG.
Iar trei norocoşi din cei peste 3600 de înscrişi la concurs pe meniudefinala.a1.ro s-au trezit la ușă chiar cu chefii care le-au gătit.
tazz by eMAG a primit 695 de comenzi pentru 2500 de preparate de la finala Chefi la Cuţite în trei zile.
Universul social media Antena 1
Indiferent de platformă, Antena 1 şi show-urile sale sunt în top subscribers şi followers pe social media. iUmor este cel mai mare canal de Youtube al unei emisiuni TV din România, cu peste 2,2 milioane de subscribers. Antena 1 a depăşit două milioane de followers pe Facebook. Conturile de Tik Tok Antena 1 (212.000 followers) şi AntenaPLAY (184.000 followers) sunt cele mai mari comunităţi de TikTok ale unor produse de media româneşti. Contul de Instagram Asia Express (379.000 followers) cea mai mare comunitate din această platformă a unui show TV de divertisment din România.
4 conturi de Youtube au peste 1 milion de subscribers
10 conturi de Youtube au peste 500.000 de subscribers
4 pagini de Facebook au peste un milion de followers
Preţul cel Bun continuă în aplicaţia Carrefour
Preţul cel Bun, emisiunea zilnică cu cele mai multe premii din televiziunea românească, aduce câştiguri şi în aplicaţia Carrefour. Cei care introduc codul secret afişat pe ecran în timpul emisiunii primesc un voucher ce poate fi folosit în secţiunea Act for Good. Doar primii 100 de participanți din fiecare emisiune pot debloca voucherul.
Preţul cel Bun, luni - vineri, ora 18:00, Antena 1
"Cât costă să fii român?", reportajele Observator explică pe înțelesul tuturor explozia prețurilor
Aproape un sfert dintre familiile din România au restanţe la utilităţi, iar una din 10 gospodării trece sub pragul sărăciei după ce își plăteşte facturile. Facturile la energie au explodat în ultimele luni, iar scumpirile par să nu se oprească aici. Acesta este contextul în care Observator prezintă seria de reportaje "Cât costă să fii român?".
Cum au ajuns românii să plătească facturi și de zeci de mii de lei? Care sunt cauzele scumpirilor? Cum poate fi rezolvată criza facturilor? Cine plăteşte preţul tranziţiei la energia verde? Toate răspunsurile, la Observator, de luni până duminică, de la 19:00.
Istoria secretă din spatele istoricului Turn cu ceas din Iași dezvăluită duminică, la Observator
De 96 de ani, la Iași, ora exactă este dată de ceasul din turnul Palatului Culturii. De aproape jumătate de secol, mașinăria a fost îngrijită de un singur om. Duminică, la Observator, îl cunoaștem pe expertul restaurator în mecanică fină și orologie, unul dintre ultimii din țară. Ar vrea să îşi lase "copilul" pe mâini bune, dar nu are cui.
Digital Antena TV Group:
A1.ro este lider în categoria Divertisment şi în săptămâna 4-10 octombrie, cu 1.452.423 vizitatori unici
Catine.ro se află la una dintre cele mai bune săptămâni de la lansarea de la începutul anului, 384.870 vizitatori unici între 4 şi 10 octombrie
Zutv.ro se află pentru a 7-a săptămână consecutivă în TOP 3 site-uri din categoria Muzica&Audio cu 200.305 vizitatori unici
Digital Antena Group Advertising: Vrei ca mesajul tău să ajungă la publicul nostru? Vezi aici toate formatele disponibile
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici
Sau dă-i share