Asia Express, lider detaşat de audienţă! Antena, pe primul loc în săptămâna FENOMEN
Pe scurt:
Asia Express, show-ul începutului de toamnă: lider de audienţă cu primele ediţii
Kaufland, sponsor Asia Express, pe Drumul Eroilor
Antena, lider detaşat de audienţă în săptămâna FENOMEN, 1-7 septembrie
Bucovina sponsorizează noul sezon MediCOOL, de luni până vineri, la Antena 1
Carrefour aduce Super Şcoala la Super Neatza cu Răzvan şi Dani
Cursa de Formula 1 de la Monza, lider de audienţă! Urmează cursa din Azerbaidjan la Antena 1
Observator: "Campania cât costă să fii român", dezvăluiri incendiare despre risipa bugetară
Noutăţile AntenaPLAY: interviuri exclusive Insula Iubirii şi sportivi români de elită în lupta pentru medalii!
Asia Express, debut fulminant la Antena 1. Drumul Eroilor, lider detaşat de audienţă cu primele ediţii
Antena 1 continuă să fie lider de audienţă în Prime Time cu marile show-uri. Noul sezon Asia Express - Drumul Eroilor este pe gustul românilor, primele ediţii fiind de departe pe primul loc în topul audienţelor.
Kaufland, sponsor Asia Express, în sezonul 8, pe Drumul Eroilor, în Filipine, Vietnam şi Coreea de Sud!
Asia Express, în fiecare duminică, ora 20:00, luni, marţi şi miercuri, ora 20:30, la Antena 1 şi în AntenaPLAY!
Săptămâna FENOMEN, o săptămână cu leadership total de audienţă pentru Antena 1
Prima săptămână din luna septembrie a adus supremaţia Antena 1 în topul audienţelor, o săptămână cu program de gală - ultimele episoade din Insula Iubirii - lider detaşat de audienţă, cu record la ultima ediţie, dar şi:
Noi episoade din serialul fenomen Ana, Mi-ai fost scrisă în ADN
Meciul România - Canada, lider detaşat de audienţă
Premierele The Ticket şi Asia Express - Drumul Eroilor.
Insula Iubirii, fenomen pe toate ecranele! Analiza unui nou sezon de succes
Insula Iubirii a fost lider de audienţă pe absolut pe toate ecranele: peste 8 milioane de români la TV, 400 de milioane de vizualizări online și aproape 20 de milioane de ore consumate în AntenaPLAY. Un fenomen multimedia unic în România, Insula unește milioane de telespectatori și utilizatori digitali, generează conversații zilnice, integrează sponsori din toate categoriile și a lansat chiar și primul joc de tip gamification dintr-un format TV autohton.
Lider absolut de audiență TV – reper al divertismentului
Record istoric. Insula Iubirii este cel mai urmărit show de vară din istoria măsurată a televiziunii în România - un fenomen cu audiențe uriașe pe toate platformele - TV, video on demand, social media și websiteuri.
8.087.000 de români au văzut măcar 1 minut din Insula Iubirii la televizor, dintre care 4.51 milioane din mediul urban.
Cele 21 de episoade difuzate din 19 iulie, în zilele de luni, marți și miercuri au fost lider de piață, cu o audiență medie de 6,4 puncte rating, un share de 28,7% și au culminat cu audiența finalei - 8,4 rating și 35,6% cotă de piață.
Campion digital și social media
În lumea online, Insula Iubirii este un fenomen greu de egalat - aproape 400 de milioane de vizualizări în platformele Meta - Instagram și Facebook, 9 milioane de oameni atinși măcar o dată de un video din Insula și peste 4 milioane de interacțiuni în Social Media. Peste 20 de milioane de vizualizări a atins Insula în TikTok.
AntenaPLAY – consum uriaș
Peste 1,3 milioane de utilizatori AntenaPLAY au urmărit showul “oriunde și oricând” - aproape 20 de milioane de ore consumate timp de 7 săptămâni cu jocul atracției, între relație sau tentație.
Inovație: primul show cu gamification
Insula Iubirii este primul show care are zonă de gamification prin aplicația - “Insula Iubirii - Jocul” - Sponsorizat de Vodafone şi Ciuc Radler, jocul a avut peste 80.000 de useri în 3 săptămâni de la lansare, peste 70% dintre ei deținători de iPhone, atingând un nivel de engagement de 82%.
Integrarea sponsorilor
Îngheţata Magnum, Ciuc Radler, Oriflame, Vitamin Aqua, Vodafone sau Betano şi-au găsit loc în conţinutul Insula Iubirii în cele 21 de episoade din sezonul 9.
Bucovina sponsorizează noul sezon MediCOOL, de luni până vineri, la Antena 1
Noul sezon MediCOOL este de luni până vineri, la Antena 1, de la ora 18:00. Dr. Mihail Pautov, medic specialist în chirurgie generală, aduce surprize în fiecare zi, într-un format extins, cu numeroși specialiști care sunt pregătiți să trateze problemele medicale printr-un limbaj prietenos.
Carrefour aduce Super Şcoala la Super Neatza cu Răzvan şi Dani
În săptămâna începerii unui nou an şcolar, Carrefour pune la bătaie ghiozdane într-un super concurs cu premii, pe superscoala.a1.ro şi la Super Neatza cu Răzvan şi Dani.
Antena, Formula 1 în România! Cursa de la Monza, lider de audienţă
Transmis de Antena 1, Marele Premiu al Italiei, câştigat de Max Verstappen, s-a impus cu 2.4 puncte de rating şi 14.8% cota de piaţă, peste Kanal D, care obţinea în acelaşi interval 2 puncte de rating şi 12.8% cota de piaţă.
Următoarea cursă de Formula 1 e în Azerbaidjan, duminică, 21 septembrie, ora 13:45, în direct la Antena 1 şi în AntenaPLAY!
„Cât costă să fii român” – factura risipei bugetare, plătită de fiecare dintre noi O nouă campanie Observator Antena 1, din 8 septembrie
Statul ne-a îngropat în datorii şi acum a venit nota de plată: taxe mai mari, impozite dublate, dobânzi record. Românii strâng cureaua, pentru ca statul să plătească prețul anilor de risipă și decizii greșite. În toamna în care coșul românilor se golește, campania „Cât costă să fii român” vine cu explicații și soluții. Începând de astăzi, la Observator 19, reportajele campaniei arată cum am ajuns la nota de plată uriaşă pe care o achităm cu toții şi unde s-au dus banii. „Cât costă să fii român” îţi arată cum poţi supraviețui austerității - de la cum îţi întocmești un buget lunar realist şi cum poţi reduce cheltuielile neesențiale, până la idei de diversificare a veniturilor şi pregătirea pentru perioade mai dificile, cum ar fi pierderea locului de muncă.
Noutățile AntenaPLAY
În fiecare luni și joi, noi interviuri Insula Iubirii sunt disponibile în AntenaPLAY. Conținutul este disponibil exclusiv în platformă despre cum li s-a schimbat viața pe parcursul difuzării sezonului și ce se întâmplă în prezent în viețile lor. După interviurile cu ispitele sezonului 9, urmează interviuri cu concurenții ultimului sezon.
Cel mai viral sezon Insula Iubirii Spania este disponibil integral în AntenaPLAY. Povestea celebrului Montoya, care a făcut înconjurul lumii cu secvența în care aleargă pe plajă poate fi urmărit exclusiv în platforma de streaming.
Până duminică, 14 Septembrie, Bernadette Szocs şi Eliza Samara vor evolua în WTT Champions Macao 2025. Competiţia are premii totale de 800.000 de dolari și va fi exclusiv în AntenaPLAY.