Asia Express devine America Express! Totul despre MEGA SHOW-ul de la Antena 1
Pe scurt:
America Express - Drumul Aurului, în Mexic Guatemala şi Columbia
Antena 1, leadership pe timp de zi şi în Prime Time, în weekend
Prima ediţie România are Roast, în trending pe Youtube
"Transilvania se dezvoltă", noua campanie Observator
AntenaPLAY: noi produse originale şi filme româneşti de legendă
Digital: Intact Media Group, liderul editorilor din SATI şi în această săptămână
AMERICA EXPRESS - DRUMUL AURULUI la Antena 1!
Asia Express se transformă în America Express şi ajunge în Mexic, Guatemala și Columbia în sezonul 5.
Drumul Aurului va duce 9 perechi de vedete prin Mexic, Guatemala și Columbia, pe o rută de peste 7000 de kilometri. După varianta italiană, Antena 1 este a doua televiziune din lume care pornește pe acest traseu. Vedetele noului sezon pornesc pe urmele conquistadorilor și urmează să descopere culorile și condimentele din Mexic, să exploreze templele din Guatemala și să descifreze misterele din Columbia.
Cu 1 dolar pe zi, concurenţii trebuie să își găsească singuri mâncare, cazare și transport, să își depășească limitele fizice și psihice pentru a ajunge la marele premiu de 30.000 de euro de la finalul cursei.
Un element în plus este apariția Jocker-ului, care va aduce avantaje surpriză în clasamentul final.
Sezonul 5 al show-ului va fi prezentat de Irina Fodor în timp ce poveștile despre locaţiile de filmare vor fi aduse de Oase și Marius Damian.
Antena 1, lider la distracţie în weekend
Programele Antena 1 au fost pe primul loc, atât pe timpul zilei cât şi în Prime Time.
Sâmbătă, MediCOOL, Observator 13 şi Mireasa au fost lideri de piaţă pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani, în timp ce Te cunosc de undeva! a condus topul audienţelor la nivel urban şi naţional.
URBAN: 6.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.9% (Pro Tv 5 rtg/15.2 share)
NAŢIONAL: 6.2 puncte de rating și 18.4% cota de piață (Pro Tv 5.8 rtg/17.2 share)
În minutul de aur, 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau Te cunosc de undeva!, la Antena 1.
MediCOOL: 1.5 rtg/16.8 share (Pro TV: 1.4 rtg/15.3 share; Kanal D: 0.9 rtg/10 share)
Observator 13: 1.8 rtg/18.5 share (Pro TV: 1.2 rtg/12.8 share; Romania TV: 1.1 rtg/11 share)
Mireasa: 1.9 rtg/18.3 share (Pro TV: 1.4 rtg/13.5 share; Kanal D: 0.9 rtg/8.9 share)
Duminică, Neatza de weekend, Observator 13 şi Hello Chef au fost programele de zi cele mai urmărite pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani. iUmor a fost lider de audienţă în Prime Time pe acelaşi segment de public, cu 5.6 puncte de rating şi 20.4 cota de piaţă, în faţa Pro Tv, care a obţinut cu Survivor 4.8 puncte de rating şi 17.6 share.
Neatza de weekend: 2.5 rtg/19.2 share (Pro TV: 1.9 rtg/14.5 share)
Observator 13: 2.7 rtg/19.6 share (Pro TV: 1.3 rtg/10 share; Others: 1.3 rtg/9.4 share)
Hello Chef: 2.2 rtg/14.5 share (Pro TV: 1.2 rtg/8.2 share; Others: 1.7 rtg/11.3 share)
România are Roast, în Trending pe Youtube de la prima ediție
Emisiunea care ia la "roast" regiunile geografice ale României are şi momente muzicale de top interpretate de Loredana, invitaţi reprezentativi şi orchestra Agurida.
Trandafir de la Moldova a fost momentul care a ajuns în trending pe Youtube după prima ediție.
“Transilvania se dezvoltă”, o nouă serie de reportaje, începând de mâine seară, la Observator
Observator vorbește despre fenomenele care contează. Mâine seară, de la ora 19.00, începe o nouă serie: "Transilvania se dezvoltă".
Țara noastră este cea mai importantă destinaţie de afaceri pentru Ungaria, cu peste 14.000 de companii maghiare prezente în România. Practic, o treime din investițiile Ungariei în afara țării sunt în România.
Oficialii români ocolesc subiectul iar investiţiile maghiare împart societatea în două: sunt voci care susţin că Ungaria are interese ascunse, dar şi români pentru care banii sunt bineveniţi.
Ce avem de învăţat toţi, vedeţi într-o nouă serie: “Transilvania se dezvoltă”, de vineri, 20 mai, ora 19.00, la Observator, Antena 1.
Cel mai urmărit jurnal de ştiri la prânz în România, o nouă formulă de prezentare
Andra Petrescu vine la Observator ora 12, Antena 1, alături de Andreea Țopan şi Valentin Butnaru.
Programul s-a impus, în cei 3 ani de la lansare, drept lider al segmentului orar, cu un altfel de format de știri, ce combină relatarea evenimentelor principale cu reportaje, interviuri și discuții în platou cu invitați de specialitate.
Andra Petrescu, jurnalist cu peste 10 ani de experiență în presă, pornind de la rolul de asistent de montaj în presa locală, până la cel de reporter pe domeniul politic în cadrul unei televiziuni de știri și prezentator TV la Postul Public, se alătură echipei care realizează Observator, la ora 12.00.
Observator 12 este programul de știri preferat al românilor, la prânz, cu cifre tot mai mari de la lansarea din martie 2019.
La nivel day time (luni-vineri), în aprilie 2022, Observator 12 atinge peste 1.300.000 de telespectarori unici pe segmentul de public comercial, 18-54 ani. La nivelul întregii țari, Observator 12 a atins în luna aprilie aproape 6 milioane de telespectatori unici.
Olivia Păunescu și Florin Căruceru vor prezenta Observator, la ora 17.00, de luni până vineri.
AntenaPLAY: interviuri CaTine.ro cu Teo, Vio şi Costel
Stand-Up Revolution se pregăteşte de prima relansare din istoria televiziunii, iar CaTine.ro marchează momentul prin interviuri exclusive cu 3 dintre jurații show-ului, Teo, Vio şi Costel. PRIMUL VIDEO AICI
Roata Vedetelor, produs original AntenaPLAY
Dacă e Joi e Adela și lansarea show-ului Roata Vedetelor, un produs original AntenaPLAY. Prima invitată este Oana Moșneagu, actrița care o joacă pe Andreea în serialul Adela. Ce întrebări i-a pregătit Roata, cum a răspuns la întrebarea de pe Wild Card și alte destăinuiri vezi în primul episod exclusiv pe AntenaPLAY.
Filme româneşti pe AntenaPLAY
Pe lângă filmele clasice precum: Moromeții, seria B.D., seria Mărgelatu’, abonații AntenaPLAY se pot bucura și de filme contemporane cu noua generație de actori, precum: Legături bolnăvicioase, Despre oameni și melci, Moromeții 2 sau America, venim!.
Digital Antena TV Group
Intact Media Group, pe primul loc ca publisher în SATI în săptămâna 9-15 mai cu 5.795.101 vizitatori unici
Antena 1, lider în categoria Divertisment și în săptămâna 9-15 mai cu 978.489 vizitatori unici