Antena 1, lider de audienţă cu meciul României. Urmează sărbătoare în direct: 100 de ani de echipa naţională
Pe scurt:
Meciul României a plasat Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor
Urmează sărbătoare energizată de Penny: România - Finlanda, sâmbătă, la Antena 1
Te cunosc de undeva! şi Stand-Up Revolution, lideri de audienţă în Prime Time în weekend
Final de sezon Adela - penultimele episoade, lider de audienţă
Happy Channel, liderul televiziunilor pentru femei în luna mai
AntenaPLAY: câştigătorul Chefi fără limite prezintă Beautifood
Digital: Intact Media Group, editorul nr.1 în SATI în luna mai
Bosnia - România, lider de audienţă pe toate categoriile de public
Românii au fost alături de echipa naţională, în confruntarea cu Bosnia din Nations League, transmisă în direct de Antena 1. Meciul naţionalei s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.
COMERCIAL (urban, 18-54 ani): Antena 1 a obţinut 8.5 puncte de rating şi cotă de piaţă 30.5%, urmată de Pro TV, cu 5.5 puncte de rating și 19.7% cota de piață.
URBAN: Confruntarea tricolorilor s-a impus ca lider de audienţă, cu 8.1 puncte de rating şi 24.6% cota de piată, în timp ce Pro TV înregistra atunci 4.5 puncte de rating şi 13.5% cota de piaţă.
NAŢIONAL: Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și 24.5% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 4.6 puncte de rating şi 14.4% cota de piaţă.
În minutul de aur, 22:49, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau meciul Bosnia – România, comentat în direct de către Andrei Rădulescu și Felix Drăghici.
Înainte şi după meci, telespectatorii au spus “Hai, România! În fiecare zi!”, alături de Adrian Mutu şi prezentatorul Antena Sport, Dan Pavel, în emisiunile cu acelaşi nume, difuzate înainte şi după partida naţionalei.
Hai cu energia! Hai cu magia! Echipa naţională sărbătoreşte 100 de ani în direct la Antena 1!
Echipa naţională de fotbal împlineşte 100 de ani de la prima partidă disputată, sâmbătă, în direct la Antena 1, în meciul contra Finlandei din Nations League, de la 21:45.
Antena 1 deține prima opțiune pentru meciurile României în ciclul 2022-2026 și va transmite în exclusivitate jocurile naționalei între 2026 si 2028.
Energie amplificată de PENNY, sponsor al naţionalelor de fotbal ale României
Sponsorul naţionalei, Penny, suţine toate reuşitele românilor la Antena Sport ora 20:00 şi pe suporter.as.ro.
Hai, România! În fiecare zi!
Antena 1 = locul 1 la distracţia de weekend în Prime Time
Show-urile de Prime Time de la Antena 1 din weeekend au condus detaşat topurile de audienţă.
Sâmbătă, cea de-a şasea gală Te cunosc de undeva! a fost lider de audienţă pe toate categoriie de public. La nivelul publicului comercial, 18-54 Urban, Antena 1 a fost lider de audienţă cu 5.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.5%, urmată de Pro TV, cu 3.9 puncte de rating și 17.2% cota de piață. (Audienţe complete aici)
În minutul de aur, 22:31, peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau jurizarea celei mai noi ediţii Te cunosc de undeva!, la Antena 1.
A doua ediție Stand-up Revolution, lider detașat de audienţă, la nivelul publicului comercial
Peste 1 milion de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau în minutul de aur, 21.41, competiția de stand-up ai cărei jurați sunt Teo, Vio, Costel și Dan Badea. La nivelul publicului comercial, 18-54 Urban, Antena 1 a fost lider de audienţă, cu 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.1%, urmată de Pro TV, cu 4.3 puncte de rating și 15.6% cota de piață.
Antena 1, lider şi cu show-urile de zi în weekend
Adela a ajuns la final de sezon
Sezonul trei din Adela – Ce-i al tău e şi al meu a ajuns la ultimele episoade, în această seară, la Antena 1, de la 20:30. Urmează sezonul 4, în curând, la Antena 1!
Finalul intens de sezon a atras audienţă tot mai mare, iar Antena 1 a fost lider joia trecută, cu penultimele episoade. Pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani, serialul Adela a obţinut un rating mediu de 5.2 puncte și 19.2% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro TV care, cu finala MasterChef a obţinut o medie de 4.7 puncte de rating şi 17.3% cotă de piaţă. (Audienţe complete aici)
Peste 1.5 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau în minutul de aur, 22:15, deznodământul celor mai noi episoade ale serialului Adela, de la Antena 1.
Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor
Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.
La nivel de Prime Time, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 3.7% cotă de piaţă şi 1% rating.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii zile, precum şi al intervalelor Access, Daytime şi Morning. Aproape 2.7 milioane de telespectatori din mediul urban au vizionat postul Happy Channel în luna mai.
Observator prezintă fenomenele care contează în România
Cu fiecare campanie, serie sau reportaj, Observator explică fenomenele din România! Putem fi țara pe care o visăm?
De la România îngropată în gunoaie, la portofelul cetățenilor și cum e el afectat de scumpiri, de la poveștile cartierelor capcană de la marginea orașelor, la cum a ajuns videochatul o afacere de sute de milioane de euro anual în România, reporterii Observator au identificat și prezentat fenomenele care contează.
OBSERVATOR. Despre oameni. Știrile așa cum trebuie să fie
AntenaPLAY: Câştigătorul Chefi fără limite prezintă noul sezon BeautiFood
Nobo prezintă 10 episoade în care prepară 10 dintre cele mai căutate rețete de deserturi în online.
Daniel Jumuga, cunoscut drept Nobo, este de meserie pastry chef și unul dintre cei 18 concurenți care au plecat în marea aventură culinară din Grecia, reuşind să câştige marele premiu de 30.000 euro.
În noul sezon BeautiFood, Nobo îi învață pe amatorii de dulce cum se fac prăjiturile ”influencer” ale online-ului. Cei care doresc să ducă la un alt nivel prăjiturile preparate acasă și să realizeze deserturi care arată ca cele pregătite de un maestru cofetar, vor avea ocazia să învețe pas cu pas cum se fac vedete dulci ca Pavlova, Macarons sau Choux a la Crème.
Digital: Intact Media Group, lider de audienţă în luna mai
Grupul Intact a ocupat primul loc în top, cu 15.608.556 vizitatori unici, în luna mai, potrivit SATI. Totodată, ObservatorNews.ro și antena3.ro s-au clasat în Top 10 cele mai citite site-uri din țară, în timp ce a1.ro și-a menținut poziția de lider al categoriei de Divertisment.
ObservatorNews.ro a ajuns la 6.790.288 vizitatori unici iar aplicația Observator News a fost aplicația de știri numarul 1 cu 130.181 vizitatori unici în luna mai.
A1.ro și-a menținut poziția de lider în categoria Divertisment, cu 3.568.756 vizitatori unici și tot în această perioadă, aplicația mobilă Antena 1 fost accesată de 167.151 vizitatori unici, ocupând prima poziție în topul aplicațiilor cu cea mai mare audiență din România.
Spynews.ro a fost, la rândul său, lider al categoriei Celebrități și știri de divertisment, cu 3.778.736 vizitatori unici.
Antena3.ro a înregistrat 5.104.753 vizitatori unici și s-a plasat pe a treia poziție în categoria Știri și analize.
Catine.ro, site-ul de Lifestyle feminin al grupului Intact, a înregistrat 880.795 vizitatori unici. Rezultate bune și în categoriile Audio&Muzică pentru zutv.ro și radiozu.ro, dar și în categoria Filme&Cinema pentru tvhappy.ro.