Antena 1 are cel mai tare show de Prime Time în 2023: America Express, lider şi cu ediţiile din Guatemala
Pe scurt:
Maraton de leadership în Prime Time: America Express, lider de piaţă şi din Guatemala
Hai, România! În fiecare zi: Drumul către EURO începe la Antena 1
iUmor, debut în forţă cu sezonul 14
Observator prezintă "Staţiuni de dezinteres naţional" cu interes ridicat în online
Vodafone ne arată că e "Simplu cu tehnologia" săptămânal la Neatza
Super Neatza pune mamele pe primul loc în luna martie
Îndrăgostiţii de seriale câştigă premii pe CaTine.ro şi AntenaPLAY
Nou pe AntenaPLAY: filme de top şi competiţii sportive LIVE
America Express, lider şi cu ediţiile din Guatemala
Cursa din America Express - Drumul Aurului devine şi mai spectaculoasă, în inima Americii Centrale, în jungla din Guatemala într-un decor care îţi taie respiraţia. Cele 7 perechi rămase în competiţie au descoperit piramida din Tikal, centrul imperiului civilizaţiei Maya, însă au trecut printr-un test de foc, lupta cu propriile limite fizice, până în vârful piramidei pentru imunitate, joker şi dreptul de a continua până în etapele finale din Columbia.
Alături de concurenţii noştri au trăit cursa cu sufletul la gură şi milioanele de români care aveau televizoarele deschise pe Antena 1. Emisiunea a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public, după cum urmează:
COMERCIAL (URBAN, 21-54 ANI): audiență medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 7 puncte de rating și o cotă de piață de 20.2%.
URBAN: emisiunea a dominat concurența cu 8 puncte de rating și 19.9% cotă de piață, Pro Tv situându-se pe locul secund, cu 6.6 puncte de rating și 16.4% cotă de piață.
NAŢIONAL: Antena 1 s-a impus ca lider de audiență, cu 7.9 puncte de rating și 18.9% cotă de piață, Pro Tv înregistrând 7.7 puncte de rating și 18.5% cota de piață.
Peste 1,7 milioane de telespectatori urmăreau America Express pe Antena 1 în minutul de aur al emisiunii.
Continuarea cursei a atras şi ea milioane de telespectatori la Antena 1. Cel mai dur show de aventură a fost lider de piaţă şi cu ediţiile de luni şi marţi pe segmentul comercial, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
AUDIENŢĂ LUNI, 13 FEBRUARIE 2023 - 21-54 URBAN:
AMERICA EXPRESS - DRUMUL AURULUI (20:26-23:58): 7.2 rtg/24.1 share (Pro TV: 5.8 rtg/19.6 share; Kanal D: 3.1 rtg/10.4 share)
AUDIENŢĂ MARŢI, 14 FEBRUARIE 2023 - 21-54 URBAN:
AMERICA EXPRESS - DRUMUL AURULUI (20:31-23:57): 7.8 rtg/25.7 share (Pro TV: 5.3 rtg/17.6 share)
Hai, România! În fiecare zi. Naţionala începe drumul către EURO în direct la Antena 1
Primul pas pentru o minune este să credem. Hagi, Iordănescu, Stanciu, jucătorii naţionalei şi toţi românii vor la EURO! Un an pentru o calificare cât inima românilor. Cu paşi mici, din Andorra, către un turneu final mare, în Germania!
Antena 1 transmite meciurile naţionalei din preliminarii EURO, Nations League şi preliminarii CM până în 2028, cel mai lung parteneriat între o televiziune comercială din România şi UEFA.
Elveţia, Israel, Belaru, Kosovo şi Andorra sunt adversarele României în calificările pentru EURO 2024.
Sâmbătă, 25 martie, ora 20:30, în direct la Antena 1: Andorra - România!
iUmor, debut în forţă cu sezonul 14
Mr. Cherry, un inventator japonez cu 22 de titluri în Cartea Recordurilor, un român care a lucrat cu Michael Schumacher sau un luptător din MMA sunt câţiva dintre concurenţii care i-au uimit pe juraţii de la iUmor la debutul sezonului 14. Numerele lor, precum şi momentele speciale cu Natanticu şi Andreas Petrescu, urcă deja în trending pe Youtube pe cel mai urmărit canal al unui produs media din România - iUmor, cu peste 2,5 milioane de abonaţi.
Prima ediţie din acest sezon de iUmor a fost câştigată de The Free Tenors, prima trupă de stand-up comedy muzical din România, un trio format din Cezar Ouatu, Mihnea Niculescu și Andrei Duțu.
Telespectatorii iUmor pot câştiga premii surpriză de la Ciuc - berea oficială a emisiunii. Tot ce trebuie este să scrie pe incauna.a1.ro ce rimează cu Ciuc - Încă una şi mă duc! Tot pe incauna.a1.ro pot fi văzute şi rimele propuse de unii concurenţi din prima ediţie iUmor.
Campania Observator - Staţiuni de dezinteres naţional - succes în mediul digital
Observator Antena 1 continuă seria materialelor din campania Staţiuni de dezinteres naţional, în care îşi propune să le arate românilor realitatea pe alocuri dură a ceea ce cândva numeau "comori ale României", dar şi să mişte autorităţile către găsirea unor soluţii. În ultimele săptămâni, reporterii Observator au realizat reportaje la Borşa şi Azuga, surprinzând modul în care interesul oamenilor poate ajuta la renaşterea locului. De altfel, cel de-al patrulea episod al seriei a înregistrat şi un record de vizionări în mediul digital, cu peste 700.000 pe platformele de social media.
Un an de război. PODCAST ZUnivers cu Laurenţiu Rădulescu, reporter Observator
Ne apropiem de momentul în care se va împlini un an de la izbucnirea războiului care le-a furat viața ucrainenilor, într-o zi de 24 februarie. Laurenţiu Rădulescu, reporter Observator care a fost pe frontul din Ucraina şi a relatat din Bucha, locul ororilor comise de ruşi, a vorbit despre cum arată viaţa pe front şi şansa revenirii la normalitate în podcastul Reset cu Răzvan Popescu.
Simplu cu tehnologia, la Super Neatza cu Răzvan şi Dani
În fiecare săptămână descoperim gadgeturi uşor de folosit şi accesibile pe care oricine ar trebui să ştie să le folosească. Expertul emisiunii, Vlad Andriescu, propune o gamă largă de produse din selecţia EasyTech de la Vodafone. Aspiratoare, boxe, ceasuri, căşti sau televizoare - bineînţeles, toate inteligente, sunt săptămânal în platoul de la Super Neatza cu Răzvan şi Dani pentru că tehnologia nu trebuie să ne sperie şi să fie complicată. E simplu cu tehnologia, la Super Neatza cu Răzvan şi Dani, împreună cu Vodafone. Toate momentele sunt pe useit.ro.
Săptămâna viitoare sunt edițiile 2023 ale campaniilor Super Neatza de Martie
Sărutmâna, mamă! – campania care pune mamele pe primul loc la Super Neatza și Cea mai sexy mămică sunt 2 dintre concursurile recurente binecunoscute ale celui mai longeviv matinal din România. Ambele campanii vor da startul înscrierilor săptămâna următoare, urmând ca din 1 Martie, telespectatorii norocoși să intre în direct live în emisiune de Luni până Vineri, de la 8.00.
Concurs CaTine.ro & AntenaPLAY
A început concursul Îndrăgostită de seriale pe CaTine.ro unde în luna iubirii, premiem cei mai mari binge watchers. Concursul marchează lansarea celor 4 seriale noi din AntenaPLAY, iar premiile sunt un weekend romantic la Singureni Manor, tablete și abonamente pentru 1 an de zile la platforma de streaming.
Noile seriale în Top 10
No Boundary, Hotel Portofino și Prison Island, serialele ce tocmai au avut premiera pe AntenaPLAY au intrat deja cu primele episoade în Top 10 cele mai urmărite produse din platformă. În curând și Makari, mistere siciliene va avea premiera pentru abonați.
Trăiește LIVE-ul
Pe 28 Februarie și 1 Martie, AntenaPLAY difuzează live meciurile din sferturile Cupei Franţei. Cele mai bune 4 echipe se vor lupta pentru a ajunge în semifinale și pentru a fi mai aproape de trofeu. Olympique Marseille se va duela Annecy, după ce a eliminat PSG în optimi. De asemenea, Olympique Lyon va lupta tot cu Grenoble pentru un loc în semifinale. Toulouse va juca cu Rodez, echipa din Ligue 2 care a eliminat-o în optimi pe Auxerre, noua echipă a lui Ionuţ Radu. Singurul meci care aduce la start două echipe din Ligue 1 este Nantes – Lens.
În luna Martie, în AntenaPLAY, trei gale de M.MA vor fi difuzate live exclusiv în platoformă. Gala Hexagone 7, Combate Global și Fight Nation îi așteaptă pe iubitorii sporturilor de contact.
A1.ro, lider în categoria Divertisment în săptămâna 6 - 12 Februarie cu 1,635,673 vizitatori unici.