Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00

Adrian Mutu, specialistul Antenei 1 la meciurile naţionalei. Hai, România! În fiecare zi

Pe scurt:

  • Meciurile naţionalei sunt prefaţate de emisiunea "Hai, România! În fiecare zi", cu Dan Pavel şi Adrian Mutu, la Antena 1

  • magic.as.ro: Mutu caută şeptarii câştigători, face echipa specială şi spune poveşti magice

  • Te cunosc de undeva!, liderul de audienţă şi în trending pe Youtube

  • Adela, final de sezon urmărit cu sufletul la gură

  • De 1 iunie, închidem telefonul şi pornim joaca. Împreună cu Orange la SuperNeatza

  • Ungurii refac biserici şi transformă vechile castele din Transilvania în centre culturale - vineri, la Observator

  • Digital: observatornews.ro, liderul SATI la categoria Ştiri Generale


Adrian Mutu, specialist Antena 1 la meciurile echipei naţionale

Adrian Mutu va fi specialistul Antenei 1 la meciurile României transmise în următorii 6 ani din preliminariile Euro, Cupei Mondiale și UEFA Nations League.

Adrian Mutu va face pereche cu prezentatorul Antena Sport, Dan Pavel în emisiunile “Hai, Romania! În fiecare zi!” difuzate înainte și după partidele naționalei. Primele două apariții vor fi la cele două meciuri transmise de Antena 1 în luna iunie - marți 4 iunie, ora 21.45, Bosnia - România și sâmbătă 11 iunie, ora 21.45, România - Finlanda, meci eveniment care marchează 100 de ani de la primul joc al României, pe 8 iunie 1922, 2-1 la Belgrad.

Adrian Mutu este, alături de Gheorghe Hagi, cel mai bun marcator din istoria naționalei cu 35 de reușite, creator de spectacol la Chelsea, Inter, Juventus sau Fiorentina, iar la începutul anului a fost foarte aproape să devină selecționerul României.

"E foarte greu de exprimat în cuvinte, dar a îmbrăca tricoul echipei naționale a fost cea mai mare onoare și o mare responsabilitate să am posibilitatea de a reprezenta toți românii prin acest sport foarte frumos. Sper că am facut-o cu cinste, sper că v-ați bucurat! Vă mulțumesc că ați fost alături de mine la fiecare meci și sper să fiți în continuare alături de echipa națională", a declarat Adrian Mutu.

Dan Pavel a fost 10 ani editor și comentator sport.ro, editor prezentator al emisiunii Știu la Aleph News și acum prezintă Antena Sport alături de Camelia Bălțoi și Alexandra Tudor.

“Este o mare onoare să dezbatem meciurile României alături de un jucător emblematic al serilor de Champions League, ultimul lider al României egal cu o campioană mondială în meci oficial, cu Italia la Euro 2008” - Dan Pavel.

Meciurile naționalei vor fi comentate la Antena 1 de Andrei Rădulescu și Felix Drăghici cu experiență de peste 20 de ani în transmisiile Pro TV din Champions League, Europa League si Campionatul European.

Antena 1 deține prima opțiune pentru meciurile României în ciclul 2022-2026 și va transmite în exclusivitate jocurile naționalei între 2026 si 2028.

Hai, România! În fiecare zi!


Cea de-a cincea gală Te cunosc de undeva!, lider de audienţă pe toate categoriile de public

  • Ilona şi Ristei au câştigat cea de-a cincea gală cu transformarea în Cher

Cea mai nouă ediţie a transforming show-ului Te cunosc de undeva! s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.

COMERCIAL 18-54 Urban: Antena 1 a fost lider de audienţă, cu 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.3%, urmată de Pro TV, cu 4 puncte de rating și 15.8% cota de piață.

URBAN: diferenţa a fost însă mai mare, emisiunea de la Antena 1 impunându-se ca lider de audienţă, cu 6.9 puncte de rating şi 20.8% cota de piată, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 3.7 puncte de rating şi 11% cota de piaţă.

NAŢIONAL: Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6.3 puncte de rating și 18.1% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 5 puncte de rating şi 14.3% cota de piaţă.

În minutul de aur, 22:30, peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau jurizarea celei mai noi ediţii Te cunosc de undeva!, la Antena 1.

Te cunosc de undeva!, trending pe Youtube

Liderul audiențelor TV de sâmbătă seara devine viral și pe YouTube. Momentul lui Emi și Cuza, când s-au transformat în Ni Mo Zou și au cântat în chineză, a întrat în topul celor mai urmărite clipuri din România.


Adela, final incendiar, urmărit cu sufletul la gură

#dacăejoieAdela! Serialul Adela – Ce-i al tău e şi al meu a ajuns la ultimele episoade, iar interesul telespectatorilor a ajuns la cote fulminante.

Peste 1.5 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau, în minutul de aur, 22:14, deznodământul celor mai noi episoade ale serialului Adela, de la Antena 1.

Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:29-23:01 serialul Adela a condus clasamentul audienţelor, la nivelul publicului naţional, cu un rating mediu de 6.9 puncte de rating și 18.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Kanal D, cu o medie de 6.5 puncte de rating şi 17.3% cotă de piaţă.

Şi în intervalul comun de difuzare cu Masterchef, 21:24-23:01, serialul Adela a condus clasamentul audienţelor, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani, cât şi la nivelul întregii ţări.

COMERCIAL: serialul de la Antena 1 a condus clasamentul cu 5.6 puncte de rating şi 19.3% cota de piaţă, urmat de Pro TV, cu 5.1 rating şi 17.6% cota de piaţă.

NAŢIONAL: serialul Adela a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 7.8 puncte de rating şi 20.2% cota de piaţă. Poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu 6.5 puncte de rating şi 17% cota de piaţă, în vreme ce a Pro TV a ocupat a treia poziţie în clasament, cu 4.2 puncte de rating şi 11% cota de piaţă.


De 1 iunie, bucuria e offline. O campanie SuperNeatza şi Orange

Ruxandra Luca, specialista în parenting de la SuperNeatza cu Răzvan şi Dani, a lansat o super provocare pentru toţi părinţii din România: de 1 iunie, închidem telefonul şi pornim joaca.

  • Da, tehnologia e minunată și pentru adulți, și pentru copii!

  • Da, rețeta este echilibrul dintre timp offline și ecrane!

  • Da, interacțiunea dintre oameni e bună și prin ecrane, dar interacțiunea live e cea mai importantă, mai ales între copii și părinți.

"Vă doresc să vă jucați cât mai multe jocuri cu copiii. Iar pentru asta, petreceți cât mai mult timp împreună cu ei! De 1 iunie, bucuria e offline! Să vă jucați impreuna cateva ore departe de ecrane!", e mesajul Ruxandrei Luca, susţinut de Orange.


Transilvania se dezvoltă - seria Observator dezbătută intens în social media

  • Vineri, un nou reportaj - Ungurii refac biserici şi transformă vechile castele din Transilvania în centre culturale

9,3 milioane de euro sunt alocați pentru renovarea a 262 de biserici istorice din Transilvania. Autoritățile maghiare au anunțat că parohiile pot solicita un sprijin maxim de 42.000 de euro. Secretarul de stat al lăcașurilor de cult din Ungaria susține că proiectul li se adresează enoriașilor maghiari din Transilvania și speră că prin acest demers și relațiile româno-ungare se vor îmbunătăți. Pe lângă asta, ungurii au pus ochii și pe clădiri de patrimoniu. Un castel din Cluj a ajuns în posesia unei firme de peste graniță, un altul a fost renovat cu sprijinul Guvernului ungar.

Primele două reportaje, despre zecile de milioane de euro investite în grădiniţe, şcoli şi baze sportive moderne au avut un reach de 1 milion de utilizatori în social media şi peste 2000 de comentarii, fiind unul dintre cele mai dezbătute subiecte din ultima perioadă.


Antrenează-ţi magia cu Adrian Mutu

Înainte să comenteze meciurile naţionalei la Antena 1, Adrian Mutu îşi deschide lumea magică prin magic.as.ro şi la Antena Sport.

În fiecare seară, golgheterul all time al naţionalei descoperă Şeptarii câştigători, jucătorii care îi pot călca pe urme la naţionala României, face echipa SPECIALĂ de 5 prin care îi descoperim pe cei mai buni colegi ai săi, dar şi idolii care l-au inspirat şi spune Poveşti uluitoare din cariera sa de jucător.

Iar, în curînd, Bucuria de a câştiga le va aduce suporterilor un tricou cu semnătura specială a lui Adrian Mutu. Pe magic.as.ro şi în fiecare seară la Antena Sport.

A post shared by AS.ro (@antenasport.ro)

Digital Antena TV Group

Interviurile CaTine la Masculin cu Teo, Vio si Costel

Prima relansare din istoria televiziunii, Stand-Up Revolution, a fost marcată și pe CaTine.ro, site-ul de lifestyle feminin al Antena TV Group. Astfel, Teo, Vio și Costel, 3 dintre jurații emisiunii au oferit în exclusivitate interviuri video în cadrul seriei CaTine.ro La Masculin. Cei 3 stand-up comedians au vorbit despre viețile personale și cele mai importante persoane din viețile lor, precum și despre meseria pe care o practică, fiind 3 dintre cei mai de succes artiști din această industrie.

  • Intact Media Group, lider în SATI și în săptămâna 23-29 mai cu 6.316.440 vizitatori unici

  • ObservatorNews.ro, lider la nivel de săptămână în categoria Ştiri Generale cu 2.777.243 vizitatori unici

  • A1.ro, lider în categoria Divertisment și în săptămâna 23-29 mai cu 1.234.365 vizitatori unici


Media Brief - cifre, insight-uri, idei și inspirație din lumea media la tine în inbox.

Share

Media Brief
Media Brief